Please or Register to create posts and topics.

26 mei, een zeer levendige Hemelvaart donderdag

Het was ongeveer 2 maanden geleden dat ik met Ariana naar de slaapkamer was gegaan, ofwel omdat ze op vakantie was tijdens mijn bezoeken, ofwel omdat ze het druk had met andere welpen. Daarom gebruik ik deze donderdagochtend een techniek die zich in het verleden al bewezen heeft. Namelijk wachten bij de kino. Gezien de moeilijkheid om een afspraak met haar te krijgen, kies ik er uiteraard voor om 1 uur met haar te gaan. Ik heb al het goede kunnen opschrijven wat ik van deze jongedame vind. Zoals altijd was ze absoluut perfect met mij.

Op deze donderdag van Hemelvaart, de opkomst in de club sloeg records waardig van de zomer van 2020. Ondanks dat de duur beperkt is tot 1 uur, zijn de wachttijden aanzienlijk en moet je de snelste zijn als een zeer begeerde dame tijdelijk beschikbaar is. Zodra ik Dasha deze donderdagmiddag zie, zwaai ik dan ook onmiddellijk naar haar. Ze vraagt me 10 minuten te wachten terwijl zij boven gaat roken. Dan, trouw aan haar belofte, komt ze terug om mij te zien. We kennen elkaar goed, ik had het volste vertrouwen in haar. En om haar kostbare tijd niet te verspillen, stel ik spontaan voor dat we naar de cabine gaan.

Ik geniet van een absoluut heet half uur met Dasha. Ik had echt zin om nog eens met haar uit te gaan na het trio met Alexandra en haar de dag ervoor. Ze is duidelijk heel blij dat ik haar minstens een half uur wachttijd bespaar door direct naar de cabine te gaan. Bovendien begrijpt ze heel goed dat ik niet langer wil blijven omdat ik energie wil sparen... om juist wat later op de avond met Alexandra terug te komen!

Alexandra is deze donderdag helemaal mooi, met een zeer sexy outfit. Ik bied aan om met haar solo terug te gaan naar de kamer. We beginnen met ongeveer tien minuten te wachten in de hoop een kamer te krijgen. We dachten dat we geluk hadden en dat de wachttijd korter was geworden, maar dat was een misverstand van haar kant. Niet gemakkelijk voor een nieuw meisje om de regels van een club de eerste keer volledig te begrijpen.

Daarom ging ik opnieuw met haar naar de cabine. Ik was zeer tevreden over haar optreden, vooral over het feit dat ze zich Dasha's advies van de vorige dag over mij herinnerde. Met andere woorden, ze wist hoe ze heel zacht voor mij moest zijn. Hartelijk dank, Alexandra, voor de kwaliteit van je diensten. Ik zal in de toekomst graag bij je terugkomen, in de kamer of in de cabine.

Bij het verlaten van de club rond 21 uur, zijn er overal auto's, ook langs de weg. Een nostalgisch voorproefje van de zomer van 2020...

libidinio has reacted to this post.
libidinio