Please or Register to create posts and topics.

5 juni

Op de regenachtige zondag weer eens een bezoek gebracht aan Sixsens. Hierdoor was het binnen goed druk en ook de sauna werd goed bezocht.

Het aantal dames was zoals op zondag gebruikelijk zeker wel een 40 tal dames. Rond circa 2 uur ontstond er enige wachttijd maar deze bedroeg volgens mij maximaal 15 minuten.

Een uur doorgebracht met Ariana waarbij ik ook vooral genoot van haar uitstekende blowjob. Het herhalingsgevaar bij haar zal wel blijven bestaan.

Weer een goede en aangename middag bij Sixsens gehad.

Wandelaar5 and LoveFromParis have reacted to this post.
Wandelaar5LoveFromParis

Ik wil graag mijn eerste bezoek dit weekend aan deze club brengen.heb al veel gelezen op dit forum om een indruk te krijgen.
Heb echter nog een vraag is het toegestaan om met rugzak waar toiletartikelen inzitten mee te nemen?

Heb niet veel ervaring met saunaclubs.last het allemaal op me afkomen

Jazeker. Alleen drugs, eigen handdoeken kauwgum en massageolie zijn niet toegestaan. Cadeautjes voor de dames moet je afgeven bij de receptie en kun je daar later met de dame afhalen. De rugzak zal wel gecontroleerd worden. Badjas, slippers en handdoeken krijg je in de club, maar je mag ook eigen badslippers meenemen. Shampoo/zeep is in de douches aanwezig en hoef je dus ook niet mee te nemen. Ik heb wel een keer gehoord van een man met 15kg aan toiletartikelen die gevraagd is die in de auto achter te laten en alleen het noodzakelijke mee naar binnen te nemen. Was kennelijk teveel om te controleren.

Hallo weet iemand of het vandaag open is

Ja , tot 23.00 uur

Wandelaar5 has reacted to this post.
Wandelaar5