Please or Register to create posts and topics.

7 juli: Een geplande ontmoeting en een niet-gewenste botsing

Afgelopen donderdag was het weer SS-time. Mijn vaste leenvriendin Nickol zou om 13.00 uur haar opwachting maken. Ik was er al om 11.15 uur en had dus voldoende tijd om rond te kijken….

Ik zat nog nauwelijks in een zetel in de bar of werd al aangesproken door een Italiaanse  met de naam Alice. Het kan net zo goed Alicia of iets anders dat begint met Ali zijn geweest. Ze zou afkomstig zijn uit Foggia.  Haar talenkennis was vrij beperkt. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik niet in haar geïnteresseerd was maar dit kostte vrij veel moeite.

Bij de gokautomaat stond een dame die me bij eerdere bezoeken al was opgevallen vanwege haar mooie gezicht. Vragen is vrij. Ze bleek de Bulgaarse Margarita te zijn. Zeker een dame die een kans verdient als de tijd ervoor rijp is.

Tijdens de lunch (alweer zeer lekkere soep) kennisgemaakt met de mooie Raissa. Ik lees weinig over haar en weet dus niet of ik ze snel moet vergeten. In de bar even gesproken met de Roemeense Nikki. Ze kon me helaas niet blij maken met nieuws over haar vriendin Amelia 2.

Bij de uitgang van de toiletten liep ik bijna tegen de Poolse dame op waarvan ik al langer de naam wilde weten. Ze stelde zich voor als Martha.

Om 12.30 zocht ik een plekje op in de kino om  wat uit te rusten en met een half oog te kijken naar het binnenkomend vrouwenverkeer. Nickol arriveerde  ruim op tijd maar had mij niet gezien. Om 13.15 uur was ze me nog steeds niet komen zoeken. Ik besloot om dan maar naar de bar te gaan waar ik haar aantrof  in een oogverblindend transparant lichtblauw jurkje. Ze bleek aan diverse dames gevraagd te hebben waar ik was maar had zelf niet de moeite genomen om eens even rond te kijken.

Een sleutel was snel geregeld. (Ondanks het grote aantal heren en dames was er gedurende de dag geen wachttijd.)  Na een sessie van 1,5 uur in kamer 14 (we hadden eigenlijk kamer 16 maar gelukkig konden we dit rokershol zonder ramen tijdig ruilen) volgde een korte patisserie- en rookpauze.

Hierna nog twee uur samen gespeeld in kamer 4. Deze kamer heeft samen met kamer 11 mijn voorkeur. Beide hebben een raam en hebben niet het nadeel dat men begluurd kan worden zoals de twee kamers naast kamer 12. Vanuit het raam konden we live meegenieten van (de afhandeling van) een botsing die net op de N278 voor de ingang van SS had plaatsgevonden. Blijkbaar had een achteropkomende juffrouw te laat in de gaten dat haar voorganger de parkeerplaats van SS wilde oprijden. Het is te hopen dat de bestuurder van de aangetikte auto niet in de problemen komt als hij  thuis moet uitleggen wat er gebeurd is.

De sporen van de seks en de  massages werden wederzijds vakkundig via een schrobbeurt in de nabij gelegen douche verwijderd. Na betaling werd het gezellig samenzijn afgesloten in de bar.

Met meer voorzichtigheid dan normaal verliet ik rond half zes de parkeerplaats en reed ik de provinciale weg op…

Molaar, Bachatero and 6 other users have reacted to this post.
MolaarBachateropeterp095vseFlyerkeWandelaar5LoveFromParislibidinio

Fragment uit mijn verhaal van maart over Raïssa:

https://www.sixsens.eu/forum-2/topic/maandag-7-maart/#postid-3377

"Ik ben sinds november niet meer in de slaapkamer geweest met Raïssa. Ze herinnert me er vriendelijk aan en terwijl ik droomde om weer met haar te kunnen vrijen, accepteer ik graag haar uitnodiging om een ​​uur in haar gezelschap door te brengen. Raïssa is een kunstenaar. Ze is grappig, creatief, ze houdt van dansen en haar godinnenlichaam bewegen. Een kamersessie met haar is als een kunstwerk, het kan niet verteld worden, je moet het beleven!"

Met andere woorden, Raïssa is een heel mooi, natuurlijk en spontaan meisje. Ik heb al 4 kamers (van telkens een uur) met haar gemaakt, en het is heel aangenaam om met zo'n mooie jonge vrouw te vrijen. Praat gewoon met haar als ze vrij is en kijk of het gevoel goed is.

Over het ongeval heb ik zelf de politie en de brandweer al gezien vanuit de slaapkamer op de bovenste verdieping in de zomer van 2020. Mijn toenmalige partner vertelde me dat het niet de eerste keer was dat dit gebeurde, en helaas ook niet de laatste keer of.

Bachatero, Agronymus1 and 2 other users have reacted to this post.
BachateroAgronymus1Wandelaar5libidinio