Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Hallo allemaal, het is pas donderdag, en ik verheug me nu al op zaterdag. Wie komt er nog meer? Het …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Brianna is inderdaad een mooie verschijning, ik zelf ben niet met haar op kamer gegaan, zelfs niet a …In: Brianna
vor 1 Jahr
Ik ben er morgen ook weer, helaas word het nat en koud maar binnen zal het er wel warm aan toe gaan …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Zaterdag de 13e ben ik er ook weer vanaf 10.00 uur, eerst ontbijten met .....? Wie komt er nog meer? …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Gisteren Zaterdag na een paar weekjes absentie weer bij SS aangeland, ik was wat later en de parkeer …In: Live from Sixsens
vor 1 Jahr
Ik ben er zaterdag ook weer en inderdaad met de voorspelde temperatuur en veel zon kan het een gewel …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Hallo Wandelaar5, ook ik ben blij weer van je te horen. Amuseer je en ook uiteraard vergeetachtige b …In: Live from Sixsens
vor 1 Jahr
Ik ben dit weekeinde helaas niet in staat een bezoek te brengen aan mijn favoriete club 😥 …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Gisteren weer een geweldige dag gehad in SS, ik was wat later dan gewoonlijk en de parkeerplaats was …In: Live from Sixsens
vor 1 Jahr
Mijn ervaring Dario, is dat vrijdag wat relaxed is dan zaterdag, een meer prettige sfeer, maar …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Morgen, vrijdag de 22e breng ik weer een bezoek aan mijn favoriete club, echter een ontbijt met mijn …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
O dat is jammer, misschien zie ik je de 29e (vrijdag, bij de Eastern party) Maar het belangrijkste i …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 16 maart weer aanwezig, wie is er voornemens ook weer naar Lemier …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Ik ben gegarandeerd weer aanwezig, de party's zijn altijd geweldig 🙂 🙂 🙂 (En de rest van …In: PARTY & MORE
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Ik ben er vrijdag de 8e, wordt gegarandeert weer gezellig. Is toch wat meer relaxted dan zaterdagIn: PARTY & MORE
vor 1 Jahr
Ik wens je een heel leuke dag "vergeetachtige beer" . Ik had gisteren ook weer een geweldi …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Ik ben blij dat je toch weer schrijft "liefhebber".Mijn verslag van morgen, vrijdag, d …In: dinsdag 27 februari Sixens
vor 1 Jahr
[spoiler title=""][/spoiler]Ik ben er vrijdag, i.v.m. familie feest op zaterdag. Jamme …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Ja ik zag je staan, ik vind het leuk dat je een leuke dag hebt gehad, deze ervaringen en momenten …In: Zaterdag 24 februari
vor 1 Jahr
Zoals ik in "Algemene verslagen" al schreef, ben ik morgen de 24e ook weer aanwezig 🙂 🙂 …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Goedemorgen "liefhebber, ik geef "vergeetachtige beer" helemaal gelijk, laat je niet …In: Zaterdag 17-02-2024
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Toch nog even een verslag van gisteren zaterdag de 17e. Net voor 10 uur mijn auto geparkeerd op de p …In: Live from Sixsens
vor 1 Jahr
Bachatero heeft inderdaad gelijk, haar naam is Ella, ongeloofelijke mooie slanke kortharige blonde d …In: Emma
vor 1 Jahr
Ook ik schrijf me weer in. En nog hartelijk bedankt voor de prijs van de februari tombola 🙂 🙂 : …In: MAART 2024
vor 1 Jahr
Geweldig en uiteraard hartelijk bedankt. En zoals ik bij meeting point al schreef, morgen zaterdag d …In: FEBRUARI 2024
vor 1 Jahr
Ik kan me vergissen, maar die ongeloofelijke mooie vrouw met "blond" kort haar en redelijk …In: Emma
vor 1 Jahr
Ik was aanwezig bij Valentine op woensdag 😉 En zaterdag 17 Januari ben ik ook weer van de partij, …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Ik ben er morgen ook weer 😉 😉 😉 de ideale plek om je te verstoppen voor de carnaval in het zuid …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Hallo Allemaal, morgen ben ik vanaf 10.00 uur weer present 🙂 🙂 Zijn er nog andere gasten die voor …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Toen ik op middags op weg was naar het restaurant werd ik op de trap aangesproken door Gloria (waar …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
Hallo wandelaar5 🙂 ik bak dan wel geen koekjes, maar ik ben te herkennen als, ik denk, kleinste …In: Meeting Point
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Even een update: de dame waar ik zaterdag een afspraak mee heb.... is vanaf vandaag (woensdag) (al) …In: Meeting Point
vor 1 Jahr