Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Hallo William, ik weet zeker dat je het morgen een geweldige dag gaat vinden, vrijdag zijn er veel d …In: Morgen eerste keer
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Ook ik ben er zaterdag weer, idd 24 C Het word zeker weer een onvergetelijke dag.Ik zag gisteren wee …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Ook ik ben zaterdag aanwezig ("beschikbaar" tot 16.00 uur ??? Hi hi) Ik weet wel niet zove …In: Newby
vor 2 Monaten
Hallo allemaal, zaterdag 5 april ben ik weer aanwezig, het is pas donderdag maar ik verheug me er nu …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Ik ben er nagenoeg elke zaterdag, te herkennen als kleinste man van SS
of vraag aan de dam …In: Wie?

vor 3 Monaten
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 29e weer in de club, wie komt er nog meer? Het zal zeker weer een …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Ik ben VOOR, het was een geweldige avond, iedereen had het naar zijn zin. Ik heb heel veel verborgen …In: Karaoke: wel of niet af en toe of regelmatig doen?
vor 3 Monaten
Hoe weet jij dat? Hahaha, ze loopt zelden/nooit topless rond volgens mij.
Geen idee of het cup A …In: Welke dames aanwezig
vor 3 Monaten
Hallo allemaal, zaterdag 22 maart ben ik ook weer aanwezig. Mijn favoriete dame (Diegene die mij bet …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Je kunt ook gewoon een foto nemen met je mobiele telefoon en dat aan de receptie laten zien. Ik kan …In: HELP: Tombola bestand
vor 3 Monaten
Gloria is voor 3 weken naar huis vanaf zondag. Dat geld ook voor Rebecca en Patricia maar dat zo …In: Welke dames aanwezig
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Hallo allemaal, zaterdag 8 maart ben ik weer aanwezig, het is pas donderdag maar ik heb er nu al wee …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Ik heb Mercedes nog gesproken (ik vind haar een mooie en sympathieke dame) en ze was tevreden dat ze …In: Welke dames aanwezig
vor 4 Monaten
Ja, maar zij stond niet in het lijstje van Bachatero (wanneer ik goed gekeken hebIn: Welke dames aanwezig
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Hallo allemaal, gisteren woensdag de 26e heb ik weer een bezoek gebracht aan mijn favoriete club. En …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Ik zag gisteren dat er verder gewerkt word aan de buitensauna, ze zijn nu al aan het metselen, van e …In: Nieuwe keuken
vor 4 Monaten
Bijna alle bekende dames zijn weer aanwezig vandaag was ze in ieder geval niet aanwezigIn: Melanie Litouwen
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Hallo allemaal, zoals ik gisteren al schreef bij "live Verslagen" ben ik as. zaterdag 22-0 …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Mijn klein verslag van woensdag 19 februari. Ik had de prijs van de tombola gewonnen van de jan …In: Woensdag 19 februari
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Dank je wel voor het kortingskaartje van de februari 2025 tombola. Ook voor de maart editie schrijf …In: MAART 2025
vor 4 Monaten
Hallo allemaal, gisteren (woensdag de 12e) zag ik dat de werkzaamheden aan de keuken/restaurant in v …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Ik sprak gisteren met een mooie ontzettend leuke spontane dame, zij noemde zich Dora. Zij was dinsda …In: Welke dames aanwezig
vor 4 Monaten
@frank Hallo, meestal ben ik zaterdag aanwezig, echter deze keer op zondag (De 9e) maar misschien tr …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Tijdens mijn bezoek afgelopen woensdag zag ik dat er vollop gewerkt werd aan de verbouwing van de ke …In: Woensdag 29 Januari
vor 5 Monaten
Hallo allemaal, ik ben zaterdag 1 februari weer aanwezig. Wie komt er nog meer? Zoals ik gisteren al …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Vandaag was ze aanwezig, zij kwam zo tegen 13.00 aan, met nog een hele hoop dames, dus keuze genoeg. …In: Marissa (Roemeens)
vor 5 Monaten
Is maar een remedie, niet meer op reageren, geen letter. Zullen we dat afspreken met elkaar? Welke n …In: Nieuwe prijsverhoging dames
vor 5 Monaten
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 25e weer aanwezig mijn favoriete dames is nu WEL aanwezig, dus h …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Gloria is er sinds maandag, maar ze blijft maar 2 weken, 3 februari gaat ze weer voor 1 a 2 weken na …In: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten
Hallo allemaal, het is pas donderdag maar ik verheug me nu alweer op zaterdag de 18e. Mijn favoriete …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
vor 5 Monaten
Gisteren gesproken met een nieuwe Duitse dame, zij was er vanaf woensdag. Zij noemde zich Ina, zeer …In: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten
Inderdaad, het is zoals W5 zegt, kamer 11 is het populairst gevolgd door kamer 7 maar met de nieuwe …In: favoriete kamer
vor 5 Monaten
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 11e weer aanwezig, wie komt er nog meer? Langzaam komen de dames …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Sissy zei woensdag tegen mij dat ze nog zeker 2 weken zou blijven, dus ze zal vrijdag of zaterdag z …In: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten
Margareta was woensdag ook weer aanwezig + 2 voor mij onbekende (nieuwe) dames
In: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten