Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
vor 4 Tagen
vor 5 Tagen
Hallo Pavarotti1, Ruby, Ina en Elisa (met bril) weet ik zeker, Tiffany was er afgelopen zaterdag, h …In: Meeting Point
vor 1 Woche
vor 1 Woche
Dat lijkt me leuk, ik ben te herkennen als (bijna) kleinste man van S6. Ik ben er nagenoeg elke zate …In: Meeting Point
vor 1 Woche
Hallo allemaal, gisteren was ik al in de club en het was er reuze gezellig, langzaam keren de dames …In: Meeting Point
vor 1 Woche
@balisto Kim is een Roemeense dame, met siliconen borsten en veel tatoeages en haar service (wat ik …In: Welke dames aanwezig
vor 1 Woche
@pavarotti1 Ruby en Ina heb ik gisteren (woensdag) gezien, dus zeer grote kans dat zij ook zaterdag …In: Welke dames aanwezig
vor 1 Woche
Nancy is terug vandaag, ZONDER Natasha, zij komt over 2 a 3 weken. Ook heb ik Roemeense Kim gezien, …In: Welke dames aanwezig
vor 1 Woche
Lucy zei zaterdag tegen mij dat ze aanstaande dinsdag voor 4 a 5 !!!!!! maanden naar huis gaat, dus …In: Live from Sixsens
vor 2 Wochen
Iejtentiejn ge was een van de winnaars van de tombola, wanneer ge dit nog niet gelezen had, morgen n …In: Meeting Point
vor 2 Wochen
Woensdag heb ik gesproken met een nieuwe mooie slanke Bulgaarse dame, het was haar 1e "werkdag …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Wochen
vor 2 Wochen
vor 2 Wochen
Omdat ik meestal elke zaterdag aanwezig ben in mijn favoriete club schrijf ik niet altijd een versla …In: Zaterdag 12 april
vor 3 Wochen
Komt voor mekaar iejtentiejn, het word vandaag gegarandeerd een geweldige dag, daar ben ik 100% zeke …In: Meeting Point
vor 3 Wochen
Morgen (zaterdag) is ook heeeeeeel gezellig hoor, zon, 24 C nou dat kan niet stuk, gegarandeertIn: Morgen eerste keer
vor 3 Wochen
Hallo William, ik weet zeker dat je het morgen een geweldige dag gaat vinden, vrijdag zijn er veel d …In: Morgen eerste keer
vor 3 Wochen
vor 3 Wochen
Ook ik ben er zaterdag weer, idd 24 C Het word zeker weer een onvergetelijke dag.Ik zag gisteren wee …In: Meeting Point
vor 3 Wochen
Ook ik ben zaterdag aanwezig ("beschikbaar" tot 16.00 uur ??? Hi hi) Ik weet wel niet zove …In: Newby
vor 4 Wochen
Hallo allemaal, zaterdag 5 april ben ik weer aanwezig, het is pas donderdag maar ik verheug me er nu …In: Meeting Point
vor 4 Wochen
Ik ben er nagenoeg elke zaterdag, te herkennen als kleinste man van SS
of vraag aan de dam …In: Wie?

vor 1 Monat
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 29e weer in de club, wie komt er nog meer? Het zal zeker weer een …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Ik ben VOOR, het was een geweldige avond, iedereen had het naar zijn zin. Ik heb heel veel verborgen …In: Karaoke: wel of niet af en toe of regelmatig doen?
vor 1 Monat
Hoe weet jij dat? Hahaha, ze loopt zelden/nooit topless rond volgens mij.
Geen idee of het cup A …In: Welke dames aanwezig
vor 1 Monat
Hallo allemaal, zaterdag 22 maart ben ik ook weer aanwezig. Mijn favoriete dame (Diegene die mij bet …In: Meeting Point
vor 1 Monat
vor 1 Monat
vor 2 Monaten
Je kunt ook gewoon een foto nemen met je mobiele telefoon en dat aan de receptie laten zien. Ik kan …In: HELP: Tombola bestand
vor 2 Monaten
Gloria is voor 3 weken naar huis vanaf zondag. Dat geld ook voor Rebecca en Patricia maar dat zo …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Hallo allemaal, zaterdag 8 maart ben ik weer aanwezig, het is pas donderdag maar ik heb er nu al wee …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Ik heb Mercedes nog gesproken (ik vind haar een mooie en sympathieke dame) en ze was tevreden dat ze …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
Ja, maar zij stond niet in het lijstje van Bachatero (wanneer ik goed gekeken hebIn: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Hallo allemaal, gisteren woensdag de 26e heb ik weer een bezoek gebracht aan mijn favoriete club. En …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Ik zag gisteren dat er verder gewerkt word aan de buitensauna, ze zijn nu al aan het metselen, van e …In: Nieuwe keuken
vor 2 Monaten
Bijna alle bekende dames zijn weer aanwezig vandaag was ze in ieder geval niet aanwezigIn: Melanie Litouwen
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Hallo allemaal, zoals ik gisteren al schreef bij "live Verslagen" ben ik as. zaterdag 22-0 …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Mijn klein verslag van woensdag 19 februari. Ik had de prijs van de tombola gewonnen van de jan …In: Woensdag 19 februari
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten