Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Inmiddels niet meer live, maar wel passend in dit topic. Gisteravond rond een uur of 10 werden 2 nieuwe zeer jonge dames rond geleid, die vandaag gaan beginnen. Beide klein, slank (formaatje Annita/Kassi), knap en blond. Aan de mannen die er vandaag zijn de taak om hun namen uit te vissen en in een recensie te omschrijven hoe goed ze zijn. Veel plezier!

Bachatero, Flyerke und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeDrDre1978Assmanozzy

Spoiler
Ik heb gisteren met Tamara gesproken, ik citeer "Wen ich aufstehe und ich habe lust nach hier (S6) zu kommen dan gehe ich, anders mache ich etwas anderes" ,conclusie van mijn kant, je moet hopen op een "toevalstreffer" om haar te ontmoeten,  overigens een heel vriendelijke dame

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5IndoBeariejtentiejnozzy

Bedankt voor de informatie, ga zometeen die kant op, hopelijk tref ik haar daar aan!

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

Assman is er weer, maar mijn Sixsens Holiday nadert nu wel echt zijn einde… 🙁

Het lijkt niet heel druk, maar vanaf 13.00 zijn er al wachttijden voor de kamers!

Zelf weer goed uit de startblokken gekomen dankzij Jeweetwel 🙂

Toen ik even in de hal naast de lockers stond kwam er een sixpack afdalen zoals ik in Sixsens nog nooit eerder gezien heb. Nieuw meisje dat qua lichaamsvorm het beste te vergelijken is met Ariana, maar dat is een meisje met een Slavisch uiterlijk en deze nieuwe is een blondje (Kaukasisch). Veel tattoos, een witte huid en erg afgetraind/ droog. Ze is al druk met kameren. Meer info later, hopelijk 🙂

Nu zit de helft van de beren bij de tv voor de start van de F1 GP van België… 🙂

Wandelaar5, LoveFromParis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromParisWithHair1960iejtentiejn

Kleine update dankzij @pat : de nieuwe dame met de sixpack zal dan waarschijnlijk Lara zijn…

Wandelaar5, WithHair1960 und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960iejtentiejn

@assman Er zijn 2 van die kleine blonde dames!

Bachatero hat auf diesen Beitrag reagiert.
Bachatero

@wandelaar5 Ik heb ze nog niet (samen) gezien…

Wel een nieuw meisje met een “speciale neus” zellen we maar zeggen, in een zwart “gaas” pakje, heeft (erg) mooie billen… 🙂

Bachatero, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5WithHair1960iejtentiejn

Update: die nieuwe jonge meisjes zijn halfzusjes! 🙂

Lara (“sixpack”, witte huid, tattoos, erg mooi) ) is Duits/ Hongaars en Aïda (“speciale” neus, mooie billen, C cup) is Roemeens/ Hongaars.

Ze konden het restaurant niet vinden, en toen ben ik even met ze meegelopen (via de sleuteluitgave).

”Eet je met ons mee?”, vroegen ze… 🙂

Bachatero, Tropische_verrassing und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5WithHair1960iejtentiejn
Quote from Assman on July 27, 2025, 3:41 pm

Update: die nieuwe jonge meisjes zijn halfzusjes! ????

Lara (“sixpack”, witte huid, tattoos, erg mooi) ) is Duits/ Hongaars en Aïda (“speciale neus, mooie billen) is Roemeens/ Hongaars.

Ze konden het restaurant niet vinden, en toen ben ik even met ze meegelopen (via de sleuteluitgave).

”Eet je met ons mee?”, vroegen ze… ????

Wat een geluksvogel ben je toch ook hè

Wandelaar5, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejn

Forum

🙂

WithHair1960 und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960iejtentiejn