Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Quote from Kumar on July 16, 2025, 12:16 pm

Zijn er nu veel dames of zijn ze op vakantie?

Er zijn nu veel dames zoals je kunt lezen. In Sixsens zijn altijd (dus ook in vakantieperiodes) relatief veel dames in vergelijking tot andere clubs. En dat loopt per dag op tot circa 60 dames op vrijdag en zaterdag.

Flyerke, Tropische_verrassing und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeTropische_verrassingWithHair1960DrDre1978AssmanozzyNachtbraker

Wie is er vandaag

Ik denk dat de vakantieperiode er toch inzit want ik was er gisteren omstreeks 20u en als er 10 dames waren, zal het veel zijn geweest.

Quote from romantisch kereltje on July 17, 2025, 9:27 am

Wie is er vandaag

Ik niet

Hallo Kunar, ik was gisteren vanaf 10.00 in 6S, tegen 15.00 waren er zeker 30 tot 35 dames aanwezig. Maar na het avondeten gaan veel dames naar huis, zo ook gisteren. Er hebben zeker dames vakantie, maar er zijn er ook die daarvan terug zijn gekomen en enkele nieuwe dames, ik telde er gisteren 3 die ik nog niet eerder heb gezien. En ik kom er nagenoeg elke woensdag

Bachatero und ozzy haben auf diesen Beitrag reagiert.
Bachateroozzy

@WithHair1960 Ja joh 30 tegen 15u is leuk voor de pensionados maar altijd veel dames tot 60 is overroepen als ik er maar 10 tel. Drie nieuwkomers compenseren de vakantiegangers niet.

Quote from Kumar on July 17, 2025, 6:00 pm

@WithHair1960 Ja joh 30 tegen 15u is leuk voor de pensionados maar altijd veel dames tot 60 is overroepen als ik er maar 10 tel. Drie nieuwkomers compenseren de vakantiegangers niet.

De meeste "Vakantiegangsters" mogen van mij gerust bijboeken  😛    Eva en Megan vallen hier buiten  😎  .