Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Quote from dievanhiernaast on June 29, 2025, 9:42 pm

Ozzy en Assman.. misschien ook wel gezien maar ik heb er geen actieve herinnering aan ????

We zaten ook niet echt ergens weggedoken........

De BBQ die mis ik zelf meestal altijd  😎  met volle pens kameren is niet mijn ding .

Quote from ozzy on June 30, 2025, 7:38 pm
Quote from dievanhiernaast on June 29, 2025, 9:42 pm

Ozzy en Assman.. misschien ook wel gezien maar ik heb er geen actieve herinnering aan ????

We zaten ook niet echt ergens weggedoken........

De BBQ die mis ik zelf meestal altijd  ????  met volle pens kameren is niet mijn ding .

Het was ook best wel vol met witte badjassen 🙂

En je mag best een pauze nemen tussen de BBQ en de volgende kamerronde 😉

Zondag de 13e nog eens op herhaling, tot die tijd toch teveel andere prettige activiteiten op de agenda. Het was een aangename zondag en na een jaar of langer flyerke weer eens getroffen, hij vliegt dan misschien wat minder tegenwoordig maar de weg naar Sixsens weet hij nog altijd te vinden!
Altijd leuk om met een stel gelijkgestemden de dag door te brengen tussen de sportieve activiteiten door..

Flyerke, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejn

Mezelf net in de tuin gelegd voor een korte powernap na het werk onder de soleil 🙂

Mooie dames gespot,de bbq wordt klaargemaakt..mijn donderdag kan niet fout eindigen

Bachatero, Flyerke und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5WithHair1960

Rond 10:45 gearriveerd, lekker weertje en veel dames.

Eerste kamer net achter de rug (met clubvrouw Lulu) en al gezien dat er VEEL keuze is voor m’n volgende kamer(s).
Ik ben weer in de hemel, gevuld met engelen.

Flyerke, Tropische_verrassing und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeTropische_verrassingWandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejnozzy

Ontbijtje al op ...... 1e rondje sauna gedaan.....

De kop is er af , nu de Staart nog   😛

WithHair1960 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960Assman

Iemand die kan zeggen hoeveel dames er vandaag zijn.  Ik twijfel om nog de lange rit te maken.  Anders is het volgende bezoek voor in augustus

Mvg

Ik tel er nu al zo een 30 - 35 Dario, waaronder enkele nieuwe dames. Gloria zei net tegen mij dat er gisteren ook al relatief  veel dames op dinsdag aanwezig waren

Tropische_verrassing, Dario und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingDarioAssman
Quote from WithHair1960 on July 16, 2025, 10:21 am

Ik tel er nu al zo een 30 - 35 Dario, waaronder enkele nieuwe dames. Gloria zei net tegen mij dat er gisteren ook al relatief  veel dames op dinsdag aanwezig waren

@withhair1960 Misschien tot straks, iets na 17.00…

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

@withhair1960 bedankt voor je reactie.  Heb helaas iets anders gepland ondertussen. Jammer.  Geniet nog van je dag  grtn

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

Zijn er nu veel dames of zijn ze op vakantie?