Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Ik ben weer ingecheckt. Vele bekenden en het is erg druk. Ik denk dat mannen niet thuis willen zitten vanwege het songfestival.

Een zeer goede kamer met Sissy achter de rug en zo dadelijk een massage met Soewanna geboekt.

Het goede leven gaat door. De massage was weer heerlijk en aansluitend een mooi uur met Melis in de kamer doorgebracht. We hebben wel lang op een sleutel moeten wachten. Er zijn echt veel mannen die net zoals ik niet naar het songfestival willen kijken. Nu eens kijken wie ik na het eten uit ga kiezen. Kim, Lilly, Lulu, Mimi en Lia hebben al nadrukkelijk gesolliciteerd:D

Bachatero, Flyerke und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeTropische_verrassingLiefhebberWiseguyAssmaniejtentiejn
Quote from Wandelaar5 on May 17, 2025, 11:58 am

Ik denk dat mannen niet thuis willen zitten vanwege het songfestival.

Die hebben goed naar Erika Vikman geluisterd en denken dat wil ik ook “Ich komme” …

Wiseguy und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
WiseguyAssman

Er zijn net als gisteren ongeveer 70 dames. Inderdaad zijn er door het songfestival effect forse wachttijden voor de kamers. De darkroom is ook druk in gebruik. Ik heb inmiddels ook nog een trio met Mimi en Carla gemaakt. 2 van de mooiste dames in Sixsens (vind ik) die mij een heerlijk uur bezorgden.
Er zijn nieuwe fraaie beige ligbedden en een aantal zwarte ligbedden zijn voorzien van nieuwe bespanning.

Bachatero, Flyerke und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkehotmister1985WiseguyWithHair1960Pavarotti1Assmaniejtentiejn

Zo, weer een relax dagje in de Sixth Sense vandaag. Lijkt me iets kalmer, maar ik heb al twee dametjes uitgekozen om straks mee te relaxen; waaronder de Bulgaarse Sissy. De andere is nieuw voor mij, de naam ken ik (nog) niet. Dametje met een brilletje ( men zei me een Tsjechische).

Wandelaar5, WithHair1960 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960Assman

Jessica

WithHair1960, Assman und pat haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960Assmanpat

Zo, mooie dag gehad; nog even iets eten en dan naar huis. Het is een beetje anders gelopen. Beide dametjes hadden veel te doen, dus rond 13.00hr eerste ronde met Cassi. Superslank superjong klein dametje dat ik reeds kende. Rond 17.00 hr tweede ronde met de dame met het brilletje; blijkt ze uit Slovakije te komen en Marlène te heten. Beetje ouder, maar wat kan ze pijpen zeg!!!! Heeeeel tevreden!! Tot de volgende sessie.

Wandelaar5, DrDre1978 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5DrDre1978Assmaniejtentiejn

Toch even de tijd gevonden om mijn benen hier onder tafel te schuiven voor een maaltijd (en meer)..onderweg even 10min file gehad,kon haast mn stuur op eten.. gek toch dat keer op keer die kick blijft bestaan 🙂 het oogt gezellig,benieuwd wat het brengen mag!

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejn

Gearriveerd rond half 11, eerste kamer achter de rug met Mimi die weer uitstekend was. Het is een aangename drukte met dames en heren.

Bachatero, Flyerke und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5WithHair1960Assman