Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Net geweest, van de namiddag tot de wat latere avond. Dinsdag.

Wat rustiger dan ik gewend ben natuurlijk, maar ik heb mij uitstekend geamuseerd met @withhair1960 en @iejtentiejn
Jazeker! iejtentiejn! Eindelijk! 😀 Veel verhalen over en weer, was leuk. Ook nog andere leuke Belgische beren gesproken, maar daar ben ik de naam efkes van kwijt.

Het avondeten was TOP.

Maar goed, dit interesseert jullie niet zoveel. Jullie willen horen over de dames natuurlijk 🙂 Wel, die waren er ook, ongeveer de helft van wat er op de drukke dagen aanwezig is. Toen ik wegging, rond 21.45, werd er nog flink gekamerd. Ook wéér een handvol nieuwe dames. Vanalles: grote, kleine, dunne, wat stevigere… Zo komt er geen einde aan mijn To Do lijstje…
De opvallendste nieuwe dame was erg stijlvol qua alles, en ze leek nogal veel op Zoë Saldana. Nog niet met haar kunnen spreken, maar als ze blijft horen we daar binnenkort meer over natuurlijk.

Bachatero, Tropische_verrassing und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5WithHair1960iejtentiejnozzy

Bedoel ge die met dat mooi zwart kleed

WithHair1960 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960Assman

Ook al terug thuis, maar ik was er vandaag dinsdag (uitzonderlijk) ook. Via een gezamenlijke vriendin wist ik nl. dat @withhair1960 er zou zijn en omdat we mekaar al lang niet meer gezien en gesproken hadden, mijn agenda op hem afgestemd. Was een gezellig weerzien! Onze vriendin was er uiteraard ook en had op mijn vraag iets speciaal mee voor mij. Op mijn vraag "hoeveel moet ik je daarvoor?" antwoordde ze zelfverzekerd: "dadelijk een uurtje op de kamer!"   Dat liet ik me geen 2x zeggen natuurlijk en samen een fantastisch uurtje op de kamer doorgebracht. Bij het afrekenen als gentleman een tip gegeven voor de door haar gemaakte kosten. Mensen met respect behandelen doet beiden deugd!

Nadien naar het binnenterras om verder te keuvelen met "methaar" 🙂 . Had me voordien al gemeld dat @assman in de late namiddag zou langskomen en jawel, even later kwam die erbij zitten. Ik tevreden dat ik eindelijk de ontbrekende beer in mijn kring mocht ontmoeten en dat bleek wederzijds.

Een hete sauna later tussendoor nog iets kunnen fixen met een nog hetere dame (1 van men favorietjes). GEWELDIG half uurtje doorgebracht met meerdere hoogtepunten van haar kant. Dat streelt toch je ego!!!

Na het avondeten uitermate tevreden, gelukkig en zeer voldaan huiswaarts.

(btw, voor de geïnteresserden ... de 2 nieuwe blanke jonge meisjes kort gesproken ... jammer genoeg zit tongzoenen niet in hun pakket)

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5WithHair1960Assmanozzy
Quote from romantisch kereltje on July 29, 2025, 8:30 pm

Bedoel ge die met dat mooi zwart kleed

Ja klopt 🙂

Wandelaar5 und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960

@Assman

Stijlvolle goed geklede nieuwe dame ... .  ...??

Heb ik dat weer gemist  🙁    net als  @iejtentiejn  en @WithHair1960 ......

De gedachte dat jullie eerder t pand verlieten dan ik thuis was verlicht wel redelijk de pijn .   😎

Nog ff en we kunnen 2 agenda's naast elkaar leggen....   een voor de dames en de andere voor de bekende bezoekers   😛

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejn

@ozzy  ????????????

Ok, de frequentie gaat deze week omhoog want ik ben er weer.

Zeer goede tradingmaaand gehad dus ik vond dat ik wel een extra beloning verdiende ????. Aan de receptie heel lieve lach en oogcontact met de Poolse Martha. Na 't ontbijt door de bar gelopen en daar trof ik haar aan. Leuk praatje gemaakt en dan de kamer op. Zeer goed half uurtje gespendeerd en een mooi compliment gekregen: "you're a real gentleman!"

Men zegge  het voort... ????

Nu met een biertje op terras en straks met de nodige keuzestress nog een kamertje maken.

Wordt vervolgd...

Oeps de smileys worden blijkbaar niet aanvaard ????

Wandelaar5, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960Assmanozzy

@iejtentiejn    ........

Ik ben helaas erg druk deze week  🙁   , te druk eigenlijk.

Volgende week t zelfde zoals het er nu uitziet.  Heb alleen iemand beloofd er met haar "verjaardags party" te zijn ......  Dus daar houd ik mijn netjes aan .   😎   ook al kost me dat weer eens mijn nachtrust .......  😛

Wandelaar5 und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5iejtentiejn

Hello,

today there are a lot of women ?

is Natascha and nancy there ?

Ok, zoals beloofd het vervolg van de dag. Er was geen keuzestress want 1 v men topfavorieten wou zich net neervleien in de kino toen ik de trap afging. Ze was vrij en wilde graag (nog eens hihi) met mij de kamer op. Alweer heerlijk en tot mijn verbazing riep ze men naam toen we stevig aan het neuken waren!!!

Herhalingsgevaar 300%, dat zal waarschijnlijk voor zondag zijn ...

Toen ik gepakt en gezakt naar buiten wou nog snel een flirtje met Annita, die dan ook voor zondag op het lijstje staat.

Groetjes aan alle bekende beren! Tot gauw.

Wandelaar5, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960Assmanozzy