Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Heerlijk weekendje

Nog even een verslag van zondag 6 juli in Sixsens. Het was de verjaardag van de Theke, dus begonnen met 3 verjaardagszoenen. Ik liep de kleedkamer in en zag meteen Bachatero. We gaan normaal gesproken op verschillende dagen naar Sixsens, dus dit was een leuk weerzien en we hebben verspreid over de dag dan ook diverse goede gesprekken gehad. Ik hoefde ook niet zo op de dames te letten, dat kon ik rustig aan hem overlaten.

De eerste kamer (11!) maakte ik met Kim. Ik was te lang al niet met haar geweest. Zij vroeg om een uur en dat hadden we nog niet eerder gedaan. Ze is zo goed dat ik het meestal niet zo lang vol hou. Maar toch een uur afgesproken, want ik heb het liefst wat langer voorspel en een rustige opbouw van het neuken. En dit bleek ze ook prima te kunnen. Veel afwisseling een continue erectie, op tijd gas terugnemen en onze beste kamer tot nu toe.

Na de kamer een leuke verrassing: mijn favoriete bardame van een paar jaar geleden was op bezoek. Ik ben haar nog achterna gereisd naar 2 clubs waar ze later is gaan werken. Ik hoop maar dat ze terug komt, alhoewel de huidige bar dames ook top zijn.

Mijn tweede kamer zou met Mimi zijn, maar ze was nergens te bekennen. Dus toen ben ik met Isa naar kamer 12 gegaan. Het was ons vorige week allebei goed bevallen. En deze keer zijn we een uur weggebleven. De recensie heb ik hier al geplaatst. Ook liep mijn massagepraktijk weer goed met Elly, Kassi en Christina. Elly vroeg om een handmassage in de bar, maar al snel verhuisden we naar de Kino en werd het een full-body massage. Ze wist me te vertellen dat ik haar vorig jaar ook had gemasseerd. Ik was het echt vergeten.

Tijd voor de wellness en de Thaise massage voor mezelf. Na het eten kreeg ik Mimi wel te pakken, dus een mooi afsluitend uur met deze dame die looks combineert met zeer goede service. Daarna ben ik ook niet lang blijven plakken. Maandagochtend gaat de wekker al vroeg voor mijn werk. Het was weer een zeer goede dag.

Molaar, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarFlyerkeTropische_verrassingWithHair1960Assmanozzy

Dan zijn bepaalde dames wel erg "doorgekneed" op de zondag  😛

Zelf moet ik er aan mijn lijf weinig van hebben  ( of t moet erg plaatselijk zijn  😎   ) ,  maar n dame lekker langdurig masseren is genieten voor beide.   Als n dame oprecht geniet , dan geniet ik van haar !!

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman

Is ook een grote dame ;). Ze had zelfs stress gehad omdat ze me niet kon vinden, zei ze.

En ze vragen het aan mij in hun eigen tijd, dus ze zullen er inderdaad wel van genieten.

Assman und ozzy haben auf diesen Beitrag reagiert.
Assmanozzy

Mij heeft ze altijd snel gevonden,  of ik haar . Altijd even aardig , ook al kameren we n keertje niet .....Verder echt n heerlijke meid !

Best opvallend hoe weinig "nieuwe" review's er zijn .......  over bepaalde dames wordt weinig tot niks vermeld.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Over welke dame hebben jullie het nu?

Quote from Assman on July 10, 2025, 11:17 am

Over welke dame hebben jullie het nu?

Ik over Christina,  die mij zondag erg "verrast" heeft ......   😎  Maar of er meer rondlopen onder dezelfde naam , kom ik ff weinig wijs uit ..........

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Cristina is een topper inderdaad. Er is maar 1 Cristina bij Sixsens, dus dat is een makkelijke dan 🙂

Cristina vroeg mij gisterenavond of ik haar nog wou masseren, want je "leermeester " is Gloria zei ze want dan is het altijd goed. Afgesproken later na het "avondeten" met Gloria, maar ik heb Cristina daarna niet meer gezien, dus ik zal aanstaande zaterdag weer aan het "werk" moeten

Wandelaar5, Assman und ozzy haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assmanozzy
Quote from Assman on July 10, 2025, 12:13 pm

Cristina is een topper inderdaad. Er is maar 1 Cristina bij Sixsens, dus dat is een makkelijke dan ????

Dat meende ik ook , maar zag n draadje van eentje met en eentje zonder tattoo op haar been , terwijl de rest van de beschrijving aardig klopt . Maar die tattoo kan ook vrij recent zijn natuurlijk .