Heerlijk weekendje
Zitat von ozzy am Juli 7, 2025, 4:56 pm UhrQuote from Lewis on July 7, 2025, 4:11 pmQuote from Wandelaar5 on July 7, 2025, 12:47 pmUpsellen wordt hier niet zo gewaardeerd.
Hoezo? Is al jaren de praktijk hier.
De dames zijn nog altijd baas over eigen lijf toch ??
Er zijn ook dames die meteen melden "iets duurder " te zijn dan reguliere prijzen. Sommige zijn dat qua totaal pakket ook meer dan waard.
Ieder zijn/haar ding .
Persoonlijk heb ik wel moeite met personen die achteraf een dame haar prijs niet accepteren/betalen , vaak gaat dat om 10 of 20 euro 😡 . Zelf 1x gehad dat op de kamer de rekening €50,- duurder was dan afgesproken........
Dus Ozzy betaald dat gewoon zonder gezeur en slaat de betreffende dame gewoon over in de toekomst.
Heel makkelijk, geld is maar geld. Steek t in brand en t is weg , geef je t aan n dvp dan komt het in 95% van de gevallen op n goede plek terrecht.
😛
Quote from Lewis on July 7, 2025, 4:11 pmQuote from Wandelaar5 on July 7, 2025, 12:47 pmUpsellen wordt hier niet zo gewaardeerd.
Hoezo? Is al jaren de praktijk hier.
De dames zijn nog altijd baas over eigen lijf toch ??
Er zijn ook dames die meteen melden "iets duurder " te zijn dan reguliere prijzen. Sommige zijn dat qua totaal pakket ook meer dan waard.
Ieder zijn/haar ding .
Persoonlijk heb ik wel moeite met personen die achteraf een dame haar prijs niet accepteren/betalen , vaak gaat dat om 10 of 20 euro 😡 . Zelf 1x gehad dat op de kamer de rekening €50,- duurder was dan afgesproken........
Dus Ozzy betaald dat gewoon zonder gezeur en slaat de betreffende dame gewoon over in de toekomst.
Heel makkelijk, geld is maar geld. Steek t in brand en t is weg , geef je t aan n dvp dan komt het in 95% van de gevallen op n goede plek terrecht.
😛
Zitat von Assman am Juli 7, 2025, 5:25 pm UhrBij Sixsens is het ‘t ritueel dat er na de kamergang betaald wordt, bij de kleedkamer van de heren.
Ik was dat de afgelopen 30 jaar (ramen…) anders gewend, maar op zich heeft het wel iets schattigs als de dames daar zo staan te wachten (meestal zo goed als naakt).
Best vaak zie ik echter dat de dame geld in haar handen gedrukt krijgt, dit natelt en dan vervolgens zegt dat het te weinig is. En dan ontstaat er dus een discussie die niet zo prettig is. Dat zijn eigenlijk altijd dames waarmee ik nog niet gekamerd heb, en zelf heb ik zo’n discussie nog niet gehad gelukkig, maar het is wel opvallend vind ik.
Bij Sixsens is het ‘t ritueel dat er na de kamergang betaald wordt, bij de kleedkamer van de heren.
Ik was dat de afgelopen 30 jaar (ramen…) anders gewend, maar op zich heeft het wel iets schattigs als de dames daar zo staan te wachten (meestal zo goed als naakt).
Best vaak zie ik echter dat de dame geld in haar handen gedrukt krijgt, dit natelt en dan vervolgens zegt dat het te weinig is. En dan ontstaat er dus een discussie die niet zo prettig is. Dat zijn eigenlijk altijd dames waarmee ik nog niet gekamerd heb, en zelf heb ik zo’n discussie nog niet gehad gelukkig, maar het is wel opvallend vind ik.
Zitat von ozzy am Juli 7, 2025, 5:42 pm UhrQuote from Assman on July 7, 2025, 5:25 pmBij Sixsens is het ‘t ritueel dat er na de kamergang betaald wordt, bij de kleedkamer van de heren.
Mij is dat zelfde dus ook opgevallen, incluis de discussie over dat kut geld ......
Zelf betaal ik t liefste wat onopvallender ..... op de kamer of ...... mogelijkheden genoeg.
Maar @Assman ..... jij hebt toch al n aardig lijstje opgebouwd toch ??
😎
Quote from Assman on July 7, 2025, 5:25 pmBij Sixsens is het ‘t ritueel dat er na de kamergang betaald wordt, bij de kleedkamer van de heren.
Mij is dat zelfde dus ook opgevallen, incluis de discussie over dat kut geld ......
Zelf betaal ik t liefste wat onopvallender ..... op de kamer of ...... mogelijkheden genoeg.
😎
Zitat von Assman am Juli 7, 2025, 6:09 pm UhrQuote from ozzy on July 7, 2025, 5:42 pmQuote from Assman on July 7, 2025, 5:25 pmBij Sixsens is het ‘t ritueel dat er na de kamergang betaald wordt, bij de kleedkamer van de heren.
????
Ja klopt, maar ik spreek de prijs altijd van tevoren af, nog geen problemen gehad. En bepaalde dames loop ik liever omheen 🙂
Quote from ozzy on July 7, 2025, 5:42 pmQuote from Assman on July 7, 2025, 5:25 pmBij Sixsens is het ‘t ritueel dat er na de kamergang betaald wordt, bij de kleedkamer van de heren.
????
Ja klopt, maar ik spreek de prijs altijd van tevoren af, nog geen problemen gehad. En bepaalde dames loop ik liever omheen 🙂
Zitat von ozzy am Juli 7, 2025, 6:33 pm UhrDuidelijk afspreken is natuurlijk wel t beste . Maar ik vind dat zo zakelijk 😕
Dus vandaar dat het wel eens vergeten wordt . Uiteindelijk heb ik ook haar naam niet onthouden, dus dat is de keerzijde. Als dat n dame die €50,- waard is ....... 😀 Was trouwens ook de minste kamer kamer tot nu toe........
Duidelijk afspreken is natuurlijk wel t beste . Maar ik vind dat zo zakelijk 😕
Dus vandaar dat het wel eens vergeten wordt . Uiteindelijk heb ik ook haar naam niet onthouden, dus dat is de keerzijde. Als dat n dame die €50,- waard is ....... 😀 Was trouwens ook de minste kamer kamer tot nu toe........
Zitat von Lewis am Juli 8, 2025, 9:55 am UhrQuote from Assman on July 7, 2025, 5:25 pmBest vaak zie ik echter dat de dame geld in haar handen gedrukt krijgt, dit natelt en dan vervolgens zegt dat het te weinig is.
Er zijn klanten die op deze onheuse manier de dame in kwestie afschepen bij het betalen om zo onder de prijs te kunnen duiken. Zo hoorde ik bij mijn laatste bezoek een klant afdingen naar 60 €, triest gewoon.
Quote from Assman on July 7, 2025, 5:25 pmBest vaak zie ik echter dat de dame geld in haar handen gedrukt krijgt, dit natelt en dan vervolgens zegt dat het te weinig is.
Er zijn klanten die op deze onheuse manier de dame in kwestie afschepen bij het betalen om zo onder de prijs te kunnen duiken. Zo hoorde ik bij mijn laatste bezoek een klant afdingen naar 60 €, triest gewoon.
Zitat von ozzy am Juli 8, 2025, 10:42 am UhrQuote from Lewis on July 8, 2025, 9:55 amQuote from Assman on July 7, 2025, 5:25 pmBest vaak zie ik echter dat de dame geld in haar handen gedrukt krijgt, dit natelt en dan vervolgens zegt dat het te weinig is.
Ik hoorde zelfs 50,- .........
Maar als dat de insteek is ? Er wil graag iemand de kamer betalen........ dus dan maak je DAAR toch zeker gebruik van !!
Helaas was m zondag net weg , anders had ze 200% gehad ........
😛
Quote from Lewis on July 8, 2025, 9:55 amQuote from Assman on July 7, 2025, 5:25 pmBest vaak zie ik echter dat de dame geld in haar handen gedrukt krijgt, dit natelt en dan vervolgens zegt dat het te weinig is.
Maar als dat de insteek is ? Er wil graag iemand de kamer betalen........ dus dan maak je DAAR toch zeker gebruik van !!
Helaas was m zondag net weg , anders had ze 200% gehad ........
😛
Zitat von vergeetachtige beer am Juli 8, 2025, 12:52 pm UhrHeb nog nooit een prijs afgesproken, druk na de kamer het geld in de hand (nadat ik de briefjes openvouw om te laten zien hoeveel het is) en krijg een glimlach kus/knuffel ervoor terug.
Nog nooit gehoord dat het te weinig was, ook nooit discussie of problemen daarover gehad. Wel een paar keer dat de dame het teveel vond omdat ik wat extra gaf vanwege een termijn die wat uitliep.
Maar iedereen moet voor zichzelf bepalen of die een prijs afspreekt, ik raad het nieuwkomers aan, zeker omdat er dames bijzitten die er een extraatje uit proberen te slaan bij nieuwkomers.
Heb nog nooit een prijs afgesproken, druk na de kamer het geld in de hand (nadat ik de briefjes openvouw om te laten zien hoeveel het is) en krijg een glimlach kus/knuffel ervoor terug.
Nog nooit gehoord dat het te weinig was, ook nooit discussie of problemen daarover gehad. Wel een paar keer dat de dame het teveel vond omdat ik wat extra gaf vanwege een termijn die wat uitliep.
Maar iedereen moet voor zichzelf bepalen of die een prijs afspreekt, ik raad het nieuwkomers aan, zeker omdat er dames bijzitten die er een extraatje uit proberen te slaan bij nieuwkomers.
Zitat von ozzy am Juli 8, 2025, 2:06 pm UhrQuote from vergeetachtige beer on July 8, 2025, 12:52 pmHeb nog nooit een prijs afgesproken, druk na de kamer het geld in de hand (nadat ik de briefjes openvouw om te laten zien hoeveel het is) en krijg een glimlach kus/knuffel ervoor terug.
Uiteindelijk zullen bepaalde dames deze zaken ook onderling uitwisselen.
Als je z'n n keer probeert te "naaien" pluk je daar toch zelf de vruchten van.
Belangrijkste voor mij is n fijne tijd samen. Als t voor 1 van de 2 met tegenzin is , dan hoeft t voor mij niet..........
Zelf spreek ik zelden n tijd af , gewoon go with the flow 😛 Starttarief minimaal n uur , voor minder doe in m'n jas niet uit 😎
Quote from vergeetachtige beer on July 8, 2025, 12:52 pmHeb nog nooit een prijs afgesproken, druk na de kamer het geld in de hand (nadat ik de briefjes openvouw om te laten zien hoeveel het is) en krijg een glimlach kus/knuffel ervoor terug.
Uiteindelijk zullen bepaalde dames deze zaken ook onderling uitwisselen.
Als je z'n n keer probeert te "naaien" pluk je daar toch zelf de vruchten van.
Belangrijkste voor mij is n fijne tijd samen. Als t voor 1 van de 2 met tegenzin is , dan hoeft t voor mij niet..........
Zelf spreek ik zelden n tijd af , gewoon go with the flow 😛 Starttarief minimaal n uur , voor minder doe in m'n jas niet uit 😎
Zitat von Lewis am Juli 8, 2025, 3:34 pm UhrQuote from ozzy on July 8, 2025, 10:42 amIk hoorde zelfs 50,- .........
Lager kan natuurlijk altijd, die gozers zijn alle schaamte al lang voorbij
Quote from ozzy on July 8, 2025, 10:42 am
Lager kan natuurlijk altijd, die gozers zijn alle schaamte al lang voorbij