Welke dames aanwezig
Zitat von Bachatero am Juni 14, 2025, 4:33 pm UhrDit was Barbie, eerst heeft erg lang buiten naakt in de zon gelegen, daarna heeft ze een zeer mooie outfit aangetrokken.
Het is een leuke en goedlachse dame, zelf nog maar één keer mee gekamerd maar dat wordt binnenkort zeker herhaald.
Je moet er wel zelf naartoe gaan…
Dit was Barbie, eerst heeft erg lang buiten naakt in de zon gelegen, daarna heeft ze een zeer mooie outfit aangetrokken.
Het is een leuke en goedlachse dame, zelf nog maar één keer mee gekamerd maar dat wordt binnenkort zeker herhaald.
Zitat von ozzy am Juni 14, 2025, 4:44 pm UhrQuote from Bachatero on June 14, 2025, 4:33 pmDit was Barbie, eerst heeft erg lang buiten naakt in de zon gelegen, daarna heeft ze een zeer mooie outfit aangetrokken.
Er was toch iets van n foto shoot??
Quote from Bachatero on June 14, 2025, 4:33 pmDit was Barbie, eerst heeft erg lang buiten naakt in de zon gelegen, daarna heeft ze een zeer mooie outfit aangetrokken.
Er was toch iets van n foto shoot??
Zitat von Knight am Juni 14, 2025, 4:45 pm UhrQuote from Bachatero on June 14, 2025, 4:33 pmDit was Barbie, eerst heeft erg lang buiten naakt in de zon gelegen, daarna heeft ze een zeer mooie outfit aangetrokken.
Je moet er wel zelf naartoe gaan…Dat outfit trok me wel aan haha terwijl de meeste dames half naakt rondliepen.
Hopelijk volgende keer de moed krijgen om haar aan te spreken.
Dank je wel
Quote from Bachatero on June 14, 2025, 4:33 pmDit was Barbie, eerst heeft erg lang buiten naakt in de zon gelegen, daarna heeft ze een zeer mooie outfit aangetrokken.
Dat outfit trok me wel aan haha terwijl de meeste dames half naakt rondliepen.
Dank je wel
Zitat von Liefhebber am Juni 14, 2025, 8:04 pm UhrQuote from Bachatero on June 12, 2025, 4:15 pm
Was goed je te spreken Bachatero / Salsa …. Ik heb me toch nog vermaakt met de bekende vriendinnen van haar ondanks het gemis …
Quote from Bachatero on June 12, 2025, 4:15 pm
Was goed je te spreken Bachatero / Salsa …. Ik heb me toch nog vermaakt met de bekende vriendinnen van haar ondanks het gemis …
Zitat von ozzy am Juni 15, 2025, 4:46 am UhrQuote from Knight on June 14, 2025, 4:45 pmQuote from Bachatero on June 14, 2025, 4:33 pmDit was Barbie, eerst heeft erg lang buiten naakt in de zon gelegen, daarna heeft ze een zeer mooie outfit aangetrokken.
Je moet er wel zelf naartoe gaan….
Voor mij zijn dat eigenlijk altijd de betere/beste ervaringen geweest.........
De dames bij wie je zelf de 1e stappen moet ondernemen.
Daar aan denkend vallen er opeens wel veel dames af .
Quote from Knight on June 14, 2025, 4:45 pmQuote from Bachatero on June 14, 2025, 4:33 pmDit was Barbie, eerst heeft erg lang buiten naakt in de zon gelegen, daarna heeft ze een zeer mooie outfit aangetrokken.
Je moet er wel zelf naartoe gaan….
Voor mij zijn dat eigenlijk altijd de betere/beste ervaringen geweest.........
De dames bij wie je zelf de 1e stappen moet ondernemen.
Daar aan denkend vallen er opeens wel veel dames af .
Zitat von WithHair1960 am Juni 15, 2025, 6:28 am UhrHallo Bachatero, in je lijstje staat Magda (pol) ik denk dat het Martha moet zijn, ik sprak met haar, zij is vrijdag terug gekomen en zou voor 2 weken blijven.
Hallo Bachatero, in je lijstje staat Magda (pol) ik denk dat het Martha moet zijn, ik sprak met haar, zij is vrijdag terug gekomen en zou voor 2 weken blijven.
Zitat von Bachatero am Juni 15, 2025, 7:07 am UhrBedankt, ik heb het aangepast, uiteraard zijn aanvullingen en verbeteringen steeds welkom… 😀
Bedankt, ik heb het aangepast, uiteraard zijn aanvullingen en verbeteringen steeds welkom… 😀