Welke dames aanwezig
Zitat von ozzy am Juni 12, 2025, 3:45 pm UhrQuote from Max on June 12, 2025, 9:35 amIk maak het niet makkelijk nee.
Ze kwam naar mij toe zelf. Ik zat beneden in de bar ruimte op lounge banken.
Ze gaf aan dat ze niet rookt. Ze was slank en denk een 1.70 ongeveer.
Dat wordt terug gaan en hopen haar te zien. Is maar de vraag of de 2de keer net zo een klik en service is haha.
Misschien is het die Roemeense met heel " gevaarlijke " ogen ......
Ze heeft nu t zelfde blauw aan als zondag.
Nu haar naam nog
Quote from Max on June 12, 2025, 9:35 amIk maak het niet makkelijk nee.
Ze kwam naar mij toe zelf. Ik zat beneden in de bar ruimte op lounge banken.
Ze gaf aan dat ze niet rookt. Ze was slank en denk een 1.70 ongeveer.
Dat wordt terug gaan en hopen haar te zien. Is maar de vraag of de 2de keer net zo een klik en service is haha.
Misschien is het die Roemeense met heel " gevaarlijke " ogen ......
Nu haar naam nog
Zitat von Bachatero am Juni 12, 2025, 4:03 pm Uhr😉 Dit is geen papieren geheugensteuntje, dit is gewoon een lijstje van het aantal keren dat ik met een dame heb gekamerd en sommige dames willen al wel eens weten op welke plaats in de rangschikking ze staan. Dit is begonnen als een grap maar de dames vonden het wel leuk, dus heb ik het tot nu toe maar verder gedaan.
En nee, de club heeft mij dit nooit gevraagd en komt op geen enkele manier tussen. Het is gewoon mijn bijdrage aan het forum om een idee te geven hoeveel dames er aanwezig zijn.
Oorspronkelijk vermeldde ik enkel het aantal dames. Gezien er meerdere commentaren waren dat dit aantal overdreven was, ben ik de namen er beginnen bij te vermelden zodat er geen discussie mogelijk is. Het is namelijk zo dat degenen die SS niet goed kennen het aantal dames steeds veel te laag inschatten doordat de zaak vrij onoverzichtelijk is.Nog dit: ter plaatse notities nemen doe ik niet, ik heb belangrijker dingen te doen in SS… 😀 😉
😉 Dit is geen papieren geheugensteuntje, dit is gewoon een lijstje van het aantal keren dat ik met een dame heb gekamerd en sommige dames willen al wel eens weten op welke plaats in de rangschikking ze staan. Dit is begonnen als een grap maar de dames vonden het wel leuk, dus heb ik het tot nu toe maar verder gedaan.
En nee, de club heeft mij dit nooit gevraagd en komt op geen enkele manier tussen. Het is gewoon mijn bijdrage aan het forum om een idee te geven hoeveel dames er aanwezig zijn.
Oorspronkelijk vermeldde ik enkel het aantal dames. Gezien er meerdere commentaren waren dat dit aantal overdreven was, ben ik de namen er beginnen bij te vermelden zodat er geen discussie mogelijk is. Het is namelijk zo dat degenen die SS niet goed kennen het aantal dames steeds veel te laag inschatten doordat de zaak vrij onoverzichtelijk is.
Nog dit: ter plaatse notities nemen doe ik niet, ik heb belangrijker dingen te doen in SS… 😀 😉
Zitat von Wandelaar5 am Juni 13, 2025, 5:35 am UhrQuote from ozzy on June 12, 2025, 3:45 pmQuote from Max on June 12, 2025, 9:35 amMisschien is het die Roemeense met heel " gevaarlijke " ogen ......
Nu haar naam nog
Roxy
Quote from ozzy on June 12, 2025, 3:45 pmQuote from Max on June 12, 2025, 9:35 amMisschien is het die Roemeense met heel " gevaarlijke " ogen ......
Nu haar naam nog
Roxy
Zitat von ozzy am Juni 13, 2025, 6:03 am UhrQuote from Wandelaar5 on June 13, 2025, 5:35 amQuote from ozzy on June 12, 2025, 3:45 pmQuote from Max on June 12, 2025, 9:35 amMisschien is het die Roemeense met heel " gevaarlijke " ogen ......
Nu haar naam nog
Roxy
Klopt ....... ze heeft ogen waar ze gewoon mee door je heen kijkt
Maar die valt eigenlijk door leeftijd af .
Quote from Wandelaar5 on June 13, 2025, 5:35 amQuote from ozzy on June 12, 2025, 3:45 pmQuote from Max on June 12, 2025, 9:35 amMisschien is het die Roemeense met heel " gevaarlijke " ogen ......
Nu haar naam nog
Roxy
Klopt ....... ze heeft ogen waar ze gewoon mee door je heen kijkt
Maar die valt eigenlijk door leeftijd af .
Zitat von Rav am Juni 13, 2025, 11:52 am UhrHoe is de bezetting vandaag (mocht iemand er zijn)?
Ben aan het overwegen om te gaan alleen zit de warmte me een beetje dwars
Hoe is de bezetting vandaag (mocht iemand er zijn)?
Ben aan het overwegen om te gaan alleen zit de warmte me een beetje dwars
Zitat von Max am Juni 13, 2025, 11:35 pm UhrHaar ogen keken zo je ziel in. Misschien heeft ze over veel gelogen. En wellicht zal ik hopelijk hier kunnen bevestigen hoe zij heet....
Haar ogen keken zo je ziel in. Misschien heeft ze over veel gelogen. En wellicht zal ik hopelijk hier kunnen bevestigen hoe zij heet....
Zitat von ozzy am Juni 14, 2025, 2:51 am UhrQuote from Max on June 13, 2025, 11:35 pmHaar ogen keken zo je ziel in. Misschien heeft ze over veel gelogen. En wellicht zal ik hopelijk hier kunnen bevestigen hoe zij heet....
Ze zal ongetwijfeld gisteren en eergisteren aan mijn neus voorbij gelopen zijn.......
We wachten gewoon ff af .
Quote from Max on June 13, 2025, 11:35 pmHaar ogen keken zo je ziel in. Misschien heeft ze over veel gelogen. En wellicht zal ik hopelijk hier kunnen bevestigen hoe zij heet....
Ze zal ongetwijfeld gisteren en eergisteren aan mijn neus voorbij gelopen zijn.......
We wachten gewoon ff af .
Zitat von Bachatero am Juni 14, 2025, 8:30 am UhrOnder meer aanwezig op vrijdag 13 juni 2025 : 73 + 1 anoniem + 1 onbekend= 75
Roemeens: Aïsha, Alena, Alexa, Alicia, Amalia zw, Andra, Angelina, Anna, Annabel, Aylin, Azalea, Barbi, Bianca, Cataleya, Cristina, Dora, Elisa, Erica, Eva, Evelyne, Ina, Irina bl, Isabella, Janina, Julia 1, Juliana, Kassi, Kim, Larissa, Lia, Lili, Lori, Lulu, Marie, Mariella, Marissa, Mia, Mickey, Mimi, Nikki, Patricia, Raïssa exit, Raïssa tv, Rebecca, Roxy, Saïra, Suzy (N), Valentina, Vanessa,…
Bulgaars: Dana, Dani, Domenica, Jasmine, Maria, Melissa, Nancy, Natasha, Sissi, Stacey, Veronica,…
Overigen: Alexis (D), Antonia (Ho), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Johanna (Po), Kajsa (Po), Leticia (Ho), Lilly (Mad), Martha (Po), Mercedes (D), Mirabelle (Ho), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), …
Zelf gekamerd met : Annabel, Angelina, Mirabelle
Recente terugkomers : Andra, Angelina, Cataleya, Dani, Martha, Mickey, Mirabelle, Patricia, Raïssa tv,…
Onder meer aanwezig op vrijdag 13 juni 2025 : 73 + 1 anoniem + 1 onbekend= 75
Roemeens: Aïsha, Alena, Alexa, Alicia, Amalia zw, Andra, Angelina, Anna, Annabel, Aylin, Azalea, Barbi, Bianca, Cataleya, Cristina, Dora, Elisa, Erica, Eva, Evelyne, Ina, Irina bl, Isabella, Janina, Julia 1, Juliana, Kassi, Kim, Larissa, Lia, Lili, Lori, Lulu, Marie, Mariella, Marissa, Mia, Mickey, Mimi, Nikki, Patricia, Raïssa exit, Raïssa tv, Rebecca, Roxy, Saïra, Suzy (N), Valentina, Vanessa,…
Bulgaars: Dana, Dani, Domenica, Jasmine, Maria, Melissa, Nancy, Natasha, Sissi, Stacey, Veronica,…
Overigen: Alexis (D), Antonia (Ho), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Johanna (Po), Kajsa (Po), Leticia (Ho), Lilly (Mad), Martha (Po), Mercedes (D), Mirabelle (Ho), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), …
Zelf gekamerd met : Annabel, Angelina, Mirabelle
Recente terugkomers : Andra, Angelina, Cataleya, Dani, Martha, Mickey, Mirabelle, Patricia, Raïssa tv,…
Zitat von Knight am Juni 14, 2025, 2:36 pm UhrGisteren was ik ook daar en had daar een meid gezien die maar in me hoofd blijf zitten en toch wel benieuwd ben wie dat is.
In tegenstelling tot de andere meiden had ze best veel kleren aan. Geheel in het wit maar het oogde zomers en luchtig (jurk + top). Ze was blond (donkerblond?) met haren tot over de schouders. Ze had ook een rode roos in haar haren. Ik heb haar zo rond 19-20u buiten gezien (hoge tafels in het midden) waar ze bij een groepje heren stond. Wie o wie weet wie ik bedoel en hoe heet ze?
Gisteren was ik ook daar en had daar een meid gezien die maar in me hoofd blijf zitten en toch wel benieuwd ben wie dat is.
In tegenstelling tot de andere meiden had ze best veel kleren aan. Geheel in het wit maar het oogde zomers en luchtig (jurk + top). Ze was blond (donkerblond?) met haren tot over de schouders. Ze had ook een rode roos in haar haren. Ik heb haar zo rond 19-20u buiten gezien (hoge tafels in het midden) waar ze bij een groepje heren stond. Wie o wie weet wie ik bedoel en hoe heet ze?