Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Heerlijk weekendje

Zaterdag mooi ff na openingstijd al aan t ontbijt en aansluitend de zon opgezocht.  Ligbed mooi gedraaid.  Op een of andere manier duurt het vaak maar seconden tot Cristina haar ogen de mijne vinden  😎  Ik vertel haar dat mijn lijf tot gisteren  plezier had van onze spelletjes op de woensdag.  Vandaag weer vraagt ze ??  Ik zeg zoals je weet staat eerst mijn belofte aan Marie op de planning.  Ze  😉  en waardeert mijn eerlijkheid altijd.  Marie liet best op zich wachten,  maar achteraf met een heel goed excuus ( die details kwamen later) . Uiteindelijk op de kamer beland en weer heerlijk van elkaar genoten!!  Doe maar rustig aan zegt ze opeens..... het 1e uur is al ruim voorbij kirt ze vrolijk dus dat is EXTRA . Als ik interesse in de tijd had nam ik wel n kookwekker mee op de kamer 😀  .  Hup op je buik , krijg je n massage van t huis zeg ik streng . Mevrouw gehoorzaamt meteen  😛  En we maken de tijd meer dan vol .

Ff bijkomen in de bar .....  loopt opeens de dame langs die voor mij al n tijdje "mysterieus" is zal ik t maar noemen.  De conversatie met @Assman ging dus over haar.  Hop er achteraan,  vind haar bij de grote spiegel rommelend aan haar kousen.... You need help beautyfull?? No !!!! Zonder ook maar op of om te kijken...  Dat paste dus precies in de omschrijving van de wandelende Six encyclopedie  😛   Sorry ik wil er graag goed uitzien op mijn verjaardag verteld ze ..... I'm Eva ( dat was ik natuurlijk alweer vergeten) En of ze er goed uitzag!!  Witte lingerie , Witte kousen een geweldig lijf en heel mooie uitstraling.  Als je zin hebt wil ik jou graag verassen op de kamer vervolg ik. Je weet mijn prijs vraagt ze ??  Ik antwoord met ...... op jou verjaardag speelt €€ geen rol !!   That I realy like reageert ze  😎   wanneer  ?? Als jij er klaar voor bent antwoord ik . N koele kamer beneden opgezocht. Verjaardags outfit moest voorzichtig uit , linker en rechter kous apart opgeborgen anders klopt t straks niet zei ze  😀  .   Wat n body heeft Eva !!!  Mmmmmmm  denk n half uur met m'n tong haar laten genieten tot ze opeens ontploft en het is 1-0  😀  Happy birthday.  De rollen worden omgedraaid,  alleen is er haast bij . Ivm de kamer drukte was n uur de max ..... regels zijn regels zeg ik ..... uiteindelijk net voor tijd "bevuil ik t nest "  pfffff jij hebt ook tijd nodig reageert ze ..... Dat is Marie "schuld" .... het kwartje valt bij haar meteen  😉   Ik word meteen uitgenodigd voor de verjaardags-party die Marie dus grotendeels geregeld heeft ( alleen daarom al is ze voor mij een topper !!) , maar moet deze afslaan wegens een te drukke avond . Ik kom morgen wel voor de after-party meld ik . Ze kijkt n beetje ongelovig ....  meen je dat ??  JaJa  😉

Ff snel douchen en wegwezen..... komt Marie er aangeslopen...  Hier komen JIJ zeg ik . Klachten!!!! Over mij ?  JA !!     😳   Waarom zeg je niks over de taart ??  Ja euh..... alsof ik daar mee bezig was tijdens onze sex reageert ze ...   Maar hoe weet jij dat nu alweer??   Van de jarige zelf  😀  Weer n grote smile , ik zeep haar lekker langdurig in en we nemen afscheid.

Zondag ivm het klote weer eigenlijk dezelfde dagstart als op zaterdag.   Cristina weer meteen aan t ontbijt begroet . Geweldig setje had ze weer aan ...... tot later lieverd.   Lekker in de bar ff onderuit liggen.  Komt ze langs in n heel andere outfit , heel mooi blauw strak dingetje.   Ik veer meteen op . Dat is n snelle wissel . Andere rokje was te koud was haar uitleg.   Zin vandaag vraagt ze .....? Altijd reageer ik , maar ik wil eigenlijk eens iets anders zeg ik haar eerlijk.  Andere dame ? Nee andere invulling..... omdat ik slecht kan kiezen.  EN ..... de jarige is eerst leg ik haar uit ..  dus ik denk erover jullie allemaal te plezieren vandaag,  alleen korter dan normaal  😀  .  Goed plan volgens haar .

Uiteindelijk tot 14.30 geen Eva en geen Marie...  🙁  . Daar gaat m'n planning.... buiten wat hangen . Word n erg "goedkope" zondag zo .  Ff voor 15.00 ... Eva loopt langs,  ze reageert meteen.  Speciaal voor mij gekomen? Ja zoals ik gisteren al vertelde After-party ......   ff m'n ding doen en dan haal ik n sleutel.  Ok dan gaat ik ff douchen.  Kom terug.... foetsie.   In de kino , geen Eva.   Ze zoekt jou klinkt t vanuit de hangbank . Ik haar ook is mijn reactie.  In de bar botsen we opelkaar,  en hup de kamer op .  Moet ik nog iets "aanpassen" tov gisteren vraag ik haar? Nee eigenlijk was alles perfect alleen was t uur best intensief.  Dat is n kwestie van wennen  😎   1e kamer voor jou vandaag? JA  speciaal op jou gewacht. Dan heb ik n makkie lacht ze vrolijk. Ze is duidelijk meer ontspannen dan gisteren,  ofwel al flink ontdooid . Blijkt ook meteen tijdens de sex  😀  Ik vertel haar dat ze zo in Parijs op de cat-walk kan aanschuiven met haar looks en manier van kijken.  Hou ff op met je flauwekul is haar antwoord.  Ozzy zit inderdaad vol grappen maar dit is serieus... Na n uur "helpen" we elkaar en komen we samen heerlijk klaar .  Ik zie uit alsof ik zo onder de douche vandaan kom , en dat op n airco kamer  😎   Wat een geweldige dame .... Mmmmmmm , maar  het word er niet eenvoudiger op met 3 vriendinnen zullen we maar zeggen  😉  Snel de boel ff schoonmaken en de lakens inleveren.

Paar glazen spa-rood er in mikken in de bar en wat 0.0 ......   Cristina maakt meteen gebruik van de situatie.  Hoe is het met het plan van aanpak voor vandaag?   Ik vertel haar eerlijk dat er even rust nodig is onder mijn handdoek , maar bevestig haar dat ze er geweldig uitziet in het blauw  😀  .  Tijdens de kamer straks gewoon aanlaten geef ik haar al te kennen.  Dat was geen probleem.   Je meld maar wanneer je op krachten bent Ozzy .  Als je tijd hebt kan ik jou ff masseren stel ik haar voor . Daar maak ik gewoon tijd voor klinkt het meteen !   In de kino vraagt ze ? Misschien darkroom beter opper ik ..... JA dat is minder warm .  Ff m'n spullen pakken ik zie je zo daar is m'n antwoord.

Paar handdoeken, olie en attributen opgehaald.  Eigen olie ?? Klinkt t verrast... JA gisteren speciaal gekocht.  Mijn andere fles staat achter slot en grendel in de locker van n andere dame fluister ik .... ze weet meteen hoe en wat  😎   Schijnbaar worden div witte badjassen aangetrokken door ons 2 , het word alleen maar drukker ..... Mevrouw geniet hoor en zichtbaar van Ozzy zijn techniek  😛   Ze draaid van buik naar rug zodat ook de voorkant niet vergeten word . Ik fluister in haar oor dat we de sleutel gewoon overslaan en duik meteen met m'n tong in haar heerlijke poes ! Div voor mij bekende dames komen ff "buurten" / hebben met n medebezoeker dezelfde plannen... Nancy,  en zelfs Eva bekijken ons geïnteresseerd.  Vooral Melanie bezig te zien was n mooie bonus . Een uur of 2 later ronden we t mooi af  :mrgreen:  Wat een heerlijke sex met deze geweldige dame ......

Ik ga de rommel ff opruimen en zie je zo wel in de bar voor de "afhandeling" fluister ik haar in ......   Bij de sleutelbalie de zeiknatte handdoeken ff dumpen.  Zit Eva daar te wachten op n sleutel.  Ze reageert met een big-smile en 2 duimen omhoog... Ik wens haar een fijne vakantie en geef haar n afscheids kus . Ze gebaard iets van jij bent helemaal maf  😉  .  In de bar de "vergoeding" afgegeven en die word zonder mopperen in ontvangst genomen, tot een volgende keer weer lieverd XXX .

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5hotmister1985LoveFromParisAssman

@ozzy Weer goed bezig geweest! 😀

Deze week begint mijn Sixsens Vakantie, die de rest van Juli zal duren.

Op in ieder geval alle Vrijdagen, Zaterdagen en Zondagen zal ik dan aanwezig zijn.
De Woensdagen en Donderdagen zijn er ook nog kansen. Dan kunnen we eens goed gaan inhalen! 😀

Wandelaar5, WithHair1960 und ozzy haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960ozzy

@Assman     dan praten we in t weekend wel weer bij .

Alleen loopt mijn teller qua favoriete dames te snel op ...... 😎

Veel meer kan ik er niet aan op n week .

Zag en sprak n mooie "nieuwe" dame met n opvallende bril , die pik je er zo uit .

@Bachatero  is ze jou ook opgevallen gisteren? Mooie Roemeense met heerlijke "achterkant"  En ja ..... haar naam is natuurlijk niet blijven hangen  😥

Bachatero und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAssman

@ozzy die moet je NIET hebben!!!

Zaterdag meer info over haar 🙂

Teveel favoriete dames hebben is een zeer bekend probleem.
De oplossing is om vaker de gaan 😀 of om wat meer pauze te nemen tussen dezelfde dames.
Sla eens een weekje of een maandje over bijvoorbeeld, voordat je herhaalt.

Bachatero, Wandelaar5 und ozzy haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5ozzy
Quote from Assman on July 7, 2025, 12:31 pm

Zaterdag meer info over haar ????

Teveel favoriete dames hebben is een zeer bekend probleem. De oplossing is om vaker de gaan ???? of om wat meer pauze te nemen tussen dezelfde dames. Sla eens een weekje of een maandje over bijvoorbeeld, voordat je herhaalt.

Dan begrijp ik meteen dat ze niet "nieuw" is .... ..

N maand overslaan lukt alleen als n dame zelf wegblijft ivm bijvoorbeeld vakantie  😎

Zondagmorgen passeer ik Nancy bij het buffet...... ze loopt achteruit... en heel streng.   Heb JIJ hier n Abonnement!!??   😛

Haar reactie,  gewoon onbetaalbaar. Zeker van z'n bijzondere dame als haar !

( gevoelsmatig had ik t iedee dat ze in de darkroom ff wilde "uitpuffen" tussen de bedrijven door , maar ook daar van verwacht ik nog wel n "berisping" )   😀

Bachatero, WithHair1960 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWithHair1960Assman
Quote from Assman on July 7, 2025, 12:31 pm

Zaterdag meer info over haar ????

Teveel favoriete dames hebben is een zeer bekend probleem. De oplossing is om vaker de gaan ???? of om wat meer pauze te nemen tussen dezelfde dames. Sla eens een weekje of een maandje over bijvoorbeeld, voordat je herhaalt.

Jij denkt aan een andere dame dan die Ozzy bedoelt :). Ozzy heeft het over Yvette die uit O….. (geen namen van andere clubs hier) uit Düsseldorf komt. Vrij lang, siliconen borsten, zwart haar en een goed figuur. Gisteren nieuw begonnen. Mijn conversatie met haar liep ongeveer zo: Doe je aan tongzoenen? Ja, maar niet voor het standaard bedrag. Upsellen wordt hier niet zo gewaardeerd. Oh dan kan ik beter zeggen dat ik niet aan tongzoenen doe. OK, dan gaan we niet naar de kamer.
Ze wil dus haar normale manier van werken voortzetten. We zullen zien hoe lang ze blijft, maar iemand anders dan ik zal de eerste recensie moeten schrijven. Mijn voorspelling: over ca. 2 weken is ze weer weg.

Bachatero, Assman und ozzy haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAssmanozzy

@Wandelaar5   hij zal de gezusters "bril" wel bedoelen denk ik .  😎

Qua body en gezicht was deze wel heel mooi . Prijzen en service heb ik t niet over gehad.  Was na de slijtage slag met Cristina ook totaal niet aan de orde .

Ozzy kijkt ook niet op n menukaart als hij geen honger heeft  😀

Bachatero, Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5Assman

@wandelaar5

Ahhh… ok… 🙂

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Nog n leuke....  ..   nadat we klaar waren in de darkroom moest ze iemand ff met klem aanspreken....  De DARKROOM IS OM TE NEUKEN,  NIET OM TE SLAPEN!!!

Ik meende al dat ie overleden was .  . ..   😛  whahaha....

Nog leuker is dat ze ook meeleest hier  😎

Op een of andere manier heeft ze het gevoel totaal niet te "passen" tussen mijn andere favoriete dames....  maar niets is minder waar . Al gaat ze met 2 voeten boven op m'n eieren staan , veranderen doet zelfs dat NIKS .

En zou de oplettende lezer Marie missen in t zondag gedeelte.... ze had n vrije dag gisteren  😥

Bachatero und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAssman
Quote from Wandelaar5 on July 7, 2025, 12:47 pm

Upsellen wordt hier niet zo gewaardeerd.

Hoezo? Is al jaren de praktijk hier.