Nieuwe prijsverhoging dames
Zitat von vergeetachtige beer am März 11, 2025, 11:07 am UhrQuote from Wim on March 11, 2025, 10:52 amDe 'regular' dames weten meteen als je de nieuwe dames meer zou betalen dan henzelf.
En dan?
Quote from Wim on March 11, 2025, 10:52 amDe 'regular' dames weten meteen als je de nieuwe dames meer zou betalen dan henzelf.
En dan?
Zitat von Mazzelpik am März 11, 2025, 1:30 pm UhrQuote from vergeetachtige beer on March 11, 2025, 11:07 amQuote from Wim on March 11, 2025, 10:52 amDe 'regular' dames weten meteen als je de nieuwe dames meer zou betalen dan henzelf.
En dan?
Dan zwaait er wat …. en is de ijsbeer los
Quote from vergeetachtige beer on March 11, 2025, 11:07 amQuote from Wim on March 11, 2025, 10:52 amDe 'regular' dames weten meteen als je de nieuwe dames meer zou betalen dan henzelf.
En dan?
Zitat von Walker am März 11, 2025, 1:52 pm UhrQuote from Mazzelpik on March 11, 2025, 1:30 pmQuote from vergeetachtige beer on March 11, 2025, 11:07 amQuote from Wim on March 11, 2025, 10:52 amDe 'regular' dames weten meteen als je de nieuwe dames meer zou betalen dan henzelf.
En dan?
Ik heb afgelopen zondag ook een andere dame meer betaald en mijn vaste dame ging er direct naar toe en ze begonnen te fluisteren. Ik heb dan maar later op de avond bij het betreden van de kamer zelf verteld dat ik 130 heb betaald, maar zij kon kiezen: voor 130 per uur bezoek ik haar max 1x per maand een uur, voor 120 is max 2x per maand een uur mogelijk en voor 110 bezoek ik haar zo vaak als voordien. Ze heeft gekozen voor 120 per uur. Is de prijs dat ik vermoedde dat ze nu iedereen vraagt, dus ik ben ermee weg gekomen.
Quote from Mazzelpik on March 11, 2025, 1:30 pmQuote from vergeetachtige beer on March 11, 2025, 11:07 amQuote from Wim on March 11, 2025, 10:52 amDe 'regular' dames weten meteen als je de nieuwe dames meer zou betalen dan henzelf.
En dan?
Ik heb afgelopen zondag ook een andere dame meer betaald en mijn vaste dame ging er direct naar toe en ze begonnen te fluisteren. Ik heb dan maar later op de avond bij het betreden van de kamer zelf verteld dat ik 130 heb betaald, maar zij kon kiezen: voor 130 per uur bezoek ik haar max 1x per maand een uur, voor 120 is max 2x per maand een uur mogelijk en voor 110 bezoek ik haar zo vaak als voordien. Ze heeft gekozen voor 120 per uur. Is de prijs dat ik vermoedde dat ze nu iedereen vraagt, dus ik ben ermee weg gekomen.
Zitat von Pierrot am März 11, 2025, 3:36 pm UhrQuote from Walker on March 11, 2025, 1:52 pmIk heb afgelopen zondag ook een andere dame meer betaald en mijn vaste dame ging er direct naar toe en ze begonnen te fluisteren. Ik heb dan maar later op de avond bij het betreden van de kamer zelf verteld dat ik 130 heb betaald, maar zij kon kiezen: voor 130 per uur bezoek ik haar max 1x per maand een uur, voor 120 is max 2x per maand een uur mogelijk en voor 110 bezoek ik haar zo vaak als voordien. Ze heeft gekozen voor 120 per uur. Is de prijs dat ik vermoedde dat ze nu iedereen vraagt, dus ik ben ermee weg gekomen.
And this was also my point when they went from 50/100 to 60/110.
I asked my regular girl back in time to choose between two rooms of 1 hours for 100€ each so 200€ per visit
or 1 room of 1 hour for 110 so 110 per visit.
And she knew that i was giving 110 to the other ladies. But i was going with her maybe 6 time in a month and i was going just 1 or 2 times with an other ladies.
So the choice was quickly made 😎 and she kept her price at 100 for me per hour.
But this work only if you have just 1 or 2 regular only. If you go with 3-4 différents girls, you cannot ask so much "fidelity gift"
Quote from Walker on March 11, 2025, 1:52 pm
And this was also my point when they went from 50/100 to 60/110.
I asked my regular girl back in time to choose between two rooms of 1 hours for 100€ each so 200€ per visit
or 1 room of 1 hour for 110 so 110 per visit.
And she knew that i was giving 110 to the other ladies. But i was going with her maybe 6 time in a month and i was going just 1 or 2 times with an other ladies.
So the choice was quickly made 😎 and she kept her price at 100 for me per hour.
But this work only if you have just 1 or 2 regular only. If you go with 3-4 différents girls, you cannot ask so much "fidelity gift"
Zitat von dievanhiernaast am März 12, 2025, 12:39 am UhrQuote from Pierrot on March 11, 2025, 3:36 pmQuote from Walker on March 11, 2025, 1:52 pmSo the choice was quickly made ???? and she kept her price at 100 for me per hour.
Yes you can, you might only need a little blue or green pill to satisfy them all though ????
Quote from Pierrot on March 11, 2025, 3:36 pmQuote from Walker on March 11, 2025, 1:52 pm
So the choice was quickly made ???? and she kept her price at 100 for me per hour.
Yes you can, you might only need a little blue or green pill to satisfy them all though ????
Zitat von Pierrot am März 12, 2025, 7:26 am UhrQuote from dievanhiernaast on March 12, 2025, 12:39 amQuote from Pierrot on March 11, 2025, 3:36 pmQuote from Walker on March 11, 2025, 1:52 pmSo the choice was quickly made ???? and she kept her price at 100 for me per hour.
And a pretty big wallet for every visit xD
I wanted to say that when you have only 1-2 regulars, you can afford to go with them on every visit.
When you have 3-4, its getting a bit more difficult unless you are very wealthy of course 😀
Quote from dievanhiernaast on March 12, 2025, 12:39 amQuote from Pierrot on March 11, 2025, 3:36 pmQuote from Walker on March 11, 2025, 1:52 pmSo the choice was quickly made ???? and she kept her price at 100 for me per hour.
And a pretty big wallet for every visit xD
I wanted to say that when you have only 1-2 regulars, you can afford to go with them on every visit.
When you have 3-4, its getting a bit more difficult unless you are very wealthy of course 😀
Zitat von ijsbeerss am März 19, 2025, 5:11 am UhrIk zie dat de bekende forum trol weer actief is. Ditmaal onder de nieuwe naam 'Josje'.
Hij was eerder bezig was onder de namen Ringo, Pula, Lex, Maximaal, Ketje, Perso, Gene, Prospere, Hendrik, etc.
Beste negeren dus.
Ik zie dat de bekende forum trol weer actief is. Ditmaal onder de nieuwe naam 'Josje'.
Hij was eerder bezig was onder de namen Ringo, Pula, Lex, Maximaal, Ketje, Perso, Gene, Prospere, Hendrik, etc.
Beste negeren dus.
Zitat von sporty am März 26, 2025, 9:26 am UhrHoi allemaal,
Jammer, dat de dames met prijsverhogingen zijn begonnen.
Ze prijzen zichzelf uit de markt, want op andere plekken kun je zonder entreeprijs voor 70/80 euro een halfuur en voor 120 euro een uur plezier hebben.
Je kunt dan je eigen dag en tijdstip bepalen.
Lieve groetjes, Alex
Hoi allemaal,
Jammer, dat de dames met prijsverhogingen zijn begonnen.
Ze prijzen zichzelf uit de markt, want op andere plekken kun je zonder entreeprijs voor 70/80 euro een halfuur en voor 120 euro een uur plezier hebben.
Je kunt dan je eigen dag en tijdstip bepalen.
Lieve groetjes, Alex
Zitat von Filip5 am März 27, 2025, 8:49 pm UhrIk begrijp niet dat iedereen het blijkbaar normaal blíjft vinden dat alles extreem duurder wordt maar wanneer de dvps bijv. 10 of 20 euro meer vragen het lijkt of de 3de wereldoorlog is uitgebroken. Wanneer je 20 jaar geleden naar de AH ging met pakweg 50 euro, bleek je winkelkarretje vol. En nu is amper de bodem van datzelfde karretje gevuld met identieke producten. Ook de salarissen zijn meer dan verdubbeld tegenover 20 jaar geleden. Maar wanneer de dvps wat kruimels meer vragen beginnen de meeste te klagen. Een logica die mij ontgaat. Klanten vergeten dat zij ook hogere onkosten moeten betalen.
Ik begrijp niet dat iedereen het blijkbaar normaal blíjft vinden dat alles extreem duurder wordt maar wanneer de dvps bijv. 10 of 20 euro meer vragen het lijkt of de 3de wereldoorlog is uitgebroken. Wanneer je 20 jaar geleden naar de AH ging met pakweg 50 euro, bleek je winkelkarretje vol. En nu is amper de bodem van datzelfde karretje gevuld met identieke producten. Ook de salarissen zijn meer dan verdubbeld tegenover 20 jaar geleden. Maar wanneer de dvps wat kruimels meer vragen beginnen de meeste te klagen. Een logica die mij ontgaat. Klanten vergeten dat zij ook hogere onkosten moeten betalen.
Zitat von iejtentiejn am März 27, 2025, 9:33 pm Uhr70 en 120 lijken mij correcte prijzen. Op voorwaarde dat je daar een correcte en goede service voor krijgt. Is het onderonsje fantastisch dan geef ik met veel plezier een tip bovenop. Maar als de prestatie vd dame te wensen overlaat, dan voel ik me bij die correcte prijzen bedrogen.
Zo had ik zondag een dame die vond dat ze teveel standjes moest doen (naar 't schijnt liggen de meeste van haar klanten rustig te genieten van een heerlijke pijpbeurt...). 1x en nooit meer!
Ik kom er nog niet zo lang, maar ga me toch baseren op men lijstje met inside info i.p.v. domweg iets nieuw te proberen. Zodra ik een kliekje van 5 à 10 "vaste" dames bijeen gesprokkeld heb zouden teleurstellingen tot het verleden moeten behoren.
70 en 120 lijken mij correcte prijzen. Op voorwaarde dat je daar een correcte en goede service voor krijgt. Is het onderonsje fantastisch dan geef ik met veel plezier een tip bovenop. Maar als de prestatie vd dame te wensen overlaat, dan voel ik me bij die correcte prijzen bedrogen.
Zo had ik zondag een dame die vond dat ze teveel standjes moest doen (naar 't schijnt liggen de meeste van haar klanten rustig te genieten van een heerlijke pijpbeurt...). 1x en nooit meer!
Ik kom er nog niet zo lang, maar ga me toch baseren op men lijstje met inside info i.p.v. domweg iets nieuw te proberen. Zodra ik een kliekje van 5 à 10 "vaste" dames bijeen gesprokkeld heb zouden teleurstellingen tot het verleden moeten behoren.