Nieuwe prijsverhoging dames
Zitat von clout am März 27, 2025, 9:50 pm UhrAfgelopen weeknd ook weer een bezoekje gebracht..was weer een wat weken geleden dat ik de tempel bezocht.wegens werk in buitenland.
Alles prima zoals altijd , liep een van m'n favoriete dames regen het lijf , direct naar kamer , zoenen als de beste neuken en pijpbeurt ook als altijd goed...2 uur op kamer geweest.. ..tot m'n verbazing zei ze dat het 150 per uur was....hoezo? ..ja tijden veranderen..
Had van tevoren ook niet met haar over gehad..zoals eigenlijk altijd nooit met haar.
Ik ga er geen trammelant van maken heb haar wel gezegd dat als dit de prijs is..ik mij waarschijnlijk volgende keer bedenk...
Daarna nog de bar bezocht druk , maar wel gezellig...had geen zin meer in een andere kamer..nare nasmaak bleef toch hangen..
Weet dus ook jiet of andere dames dezelfde prijzen hanteren...maar volgende keer zal waarschijnlijk eerst een andere club aandoen
Afgelopen weeknd ook weer een bezoekje gebracht..was weer een wat weken geleden dat ik de tempel bezocht.wegens werk in buitenland.
Alles prima zoals altijd , liep een van m'n favoriete dames regen het lijf , direct naar kamer , zoenen als de beste neuken en pijpbeurt ook als altijd goed...2 uur op kamer geweest.. ..tot m'n verbazing zei ze dat het 150 per uur was....hoezo? ..ja tijden veranderen..
Had van tevoren ook niet met haar over gehad..zoals eigenlijk altijd nooit met haar.
Ik ga er geen trammelant van maken heb haar wel gezegd dat als dit de prijs is..ik mij waarschijnlijk volgende keer bedenk...
Daarna nog de bar bezocht druk , maar wel gezellig...had geen zin meer in een andere kamer..nare nasmaak bleef toch hangen..
Weet dus ook jiet of andere dames dezelfde prijzen hanteren...maar volgende keer zal waarschijnlijk eerst een andere club aandoen
Zitat von Wandelaar5 am März 27, 2025, 10:05 pm UhrVolgende keer maar met de dame naar de receptie. Als ze een hogere prijs rekent en ze heeft dat niet van tevoren gemeld, dan mag je er van uitgaan dat de oude prijs geldt. Ik vermoed dat ze dan al voordat je de eerste trede van de trap op bent akkoord gaat.
En je mag hier andere mannen waarschuwen voor die streken door gewoon haar naam te noemen. Maar het is veel beter om het direct ter plekke te regelen.
Volgende keer maar met de dame naar de receptie. Als ze een hogere prijs rekent en ze heeft dat niet van tevoren gemeld, dan mag je er van uitgaan dat de oude prijs geldt. Ik vermoed dat ze dan al voordat je de eerste trede van de trap op bent akkoord gaat.
En je mag hier andere mannen waarschuwen voor die streken door gewoon haar naam te noemen. Maar het is veel beter om het direct ter plekke te regelen.
Zitat von Tonio am März 27, 2025, 10:21 pm UhrHet zou niet aan de klant horen te zijn om dat achteraf te moeten regelen. Nu is het te vaak of vooraf of op de kamer onderhandelen, dodelijk voor de sfeer, dus ook weggegooid geld, of achteraf te worden afgezet.
Het is aan het management van Six Sens om voor uniforme prijzen te zorgen. Dat is een onderdeel van het totaalpakket om de klant een leuke tijd te bezorgen. Als het bij de concullega kan, kan het bij SS ook.
Het zou niet aan de klant horen te zijn om dat achteraf te moeten regelen. Nu is het te vaak of vooraf of op de kamer onderhandelen, dodelijk voor de sfeer, dus ook weggegooid geld, of achteraf te worden afgezet.
Het is aan het management van Six Sens om voor uniforme prijzen te zorgen. Dat is een onderdeel van het totaalpakket om de klant een leuke tijd te bezorgen. Als het bij de concullega kan, kan het bij SS ook.
Zitat von Assman am März 28, 2025, 12:14 am Uhr@clout Voor 120€ per uur zijn er zat dames bij Sixsens die met jou willen kameren hoor, maar je moet dat dan wel van tevoren bespreken.
Op de kamer wil ik niet meer over geld praten, want dan gaat Junior in de slaapstand. Dit zeg ik ook van tevoren.
Dit jaar betaal ik 70€ voor een half uur, en dat is fair vind ik. Waar ik wel wat moeite mee heb is als een dame het na 10 minuutjes ofzo wel genoeg vindt. Als die nog eens op herhaling willen met mij zal er toch eerst even gesproken moeten worden 🙂 Onder de streep ben ik tot nu toe over alle dames tevreden. De ene heeft dit, de andere heeft dat. Ze hebben allemaal iets (prettigs) te bieden.
@clout Voor 120€ per uur zijn er zat dames bij Sixsens die met jou willen kameren hoor, maar je moet dat dan wel van tevoren bespreken.
Op de kamer wil ik niet meer over geld praten, want dan gaat Junior in de slaapstand. Dit zeg ik ook van tevoren.
Dit jaar betaal ik 70€ voor een half uur, en dat is fair vind ik. Waar ik wel wat moeite mee heb is als een dame het na 10 minuutjes ofzo wel genoeg vindt. Als die nog eens op herhaling willen met mij zal er toch eerst even gesproken moeten worden 🙂 Onder de streep ben ik tot nu toe over alle dames tevreden. De ene heeft dit, de andere heeft dat. Ze hebben allemaal iets (prettigs) te bieden.
Zitat von vse am März 28, 2025, 4:31 pm UhrHet heeft geen zin om deze prijsdiscussie hier te voeren:
Als de dame vooraan in de zaal meer dan 70/120 vraagt, glimlach dan gewoon vriendelijk en zeg “Nee, wel bedankt!”.
En als ze achteraf om meer vraagt, vraag haar dan vriendelijk om met je mee te gaan naar de receptie.Act like a man, not like a victim!
Er zijn genoeg aantrekkelijke en gewillige dames die tijd met je willen doorbrengen voor een realistische prijs.
Tot zondag allemaal!
Het heeft geen zin om deze prijsdiscussie hier te voeren:
Als de dame vooraan in de zaal meer dan 70/120 vraagt, glimlach dan gewoon vriendelijk en zeg “Nee, wel bedankt!”.
En als ze achteraf om meer vraagt, vraag haar dan vriendelijk om met je mee te gaan naar de receptie.
Act like a man, not like a victim!
Er zijn genoeg aantrekkelijke en gewillige dames die tijd met je willen doorbrengen voor een realistische prijs.
Tot zondag allemaal!
Zitat von Filip5 am März 28, 2025, 9:26 pm UhrVergelijk de prijs van een pilsje, een brood, een Big Mac bij McDo, ... met de prijs van 20 jaar geleden. Vergelijk je eigen salaris met 20 jaar geleden. Mag het dan niet dat de DVP’s een paar tientjes meer vragen? De logica zelf, hun onkosten stijgen elk jaar maar hun inkomen niet.
Vergelijk de prijs van een pilsje, een brood, een Big Mac bij McDo, ... met de prijs van 20 jaar geleden. Vergelijk je eigen salaris met 20 jaar geleden. Mag het dan niet dat de DVP’s een paar tientjes meer vragen? De logica zelf, hun onkosten stijgen elk jaar maar hun inkomen niet.
Zitat von ijsbeerss am März 29, 2025, 4:36 am UhrQuote from Filip5 on March 28, 2025, 9:26 pmVergelijk de prijs van een pilsje, een brood, een Big Mac bij McDo, ... met de prijs van 20 jaar geleden. Vergelijk je eigen salaris met 20 jaar geleden. Mag het dan niet dat de DVP’s een paar tientjes meer vragen? De logica zelf, hun onkosten stijgen elk jaar maar hun inkomen niet.
En daar hebben we onze trol weer:
Ringo, Pula, Lex, Maximaal, Ketje, Perso, Gene, Prospere, Hendrik, Josje = Filip5
En nee: salarissen zijn over de afgelopen 20 jaar niet meer dan verdubbeld, en nee, de inflatie is over die periode ook niet zodanig hoog geweest, dat prijzen hoger dan 70/120 gerechtvaardigd zouden zijn.
In 2005 was het in saunaclubland 50/75 (soms zelfs 25/50), in 2015 ook nog 50/75, in 2016 50/100, in 2022 60/110. (hoewel in Duitsland nog steeds veel 50/100 gehanteerd wordt.)
Anno 2025 zou op basis van inflatie een half uur 60-70, en een uur 110-120 gerechtvaardigd zijn. En gelukkig vragen de meeste vrouwen dat ook (en 50e voor elk half uur na 1 uur). Dat is redelijk. Maar bij hogere bedragen dan 70/120 zou ik het wel even melden.
Quote from Filip5 on March 28, 2025, 9:26 pmVergelijk de prijs van een pilsje, een brood, een Big Mac bij McDo, ... met de prijs van 20 jaar geleden. Vergelijk je eigen salaris met 20 jaar geleden. Mag het dan niet dat de DVP’s een paar tientjes meer vragen? De logica zelf, hun onkosten stijgen elk jaar maar hun inkomen niet.
En daar hebben we onze trol weer:
Ringo, Pula, Lex, Maximaal, Ketje, Perso, Gene, Prospere, Hendrik, Josje = Filip5
En nee: salarissen zijn over de afgelopen 20 jaar niet meer dan verdubbeld, en nee, de inflatie is over die periode ook niet zodanig hoog geweest, dat prijzen hoger dan 70/120 gerechtvaardigd zouden zijn.
In 2005 was het in saunaclubland 50/75 (soms zelfs 25/50), in 2015 ook nog 50/75, in 2016 50/100, in 2022 60/110. (hoewel in Duitsland nog steeds veel 50/100 gehanteerd wordt.)
Anno 2025 zou op basis van inflatie een half uur 60-70, en een uur 110-120 gerechtvaardigd zijn. En gelukkig vragen de meeste vrouwen dat ook (en 50e voor elk half uur na 1 uur). Dat is redelijk. Maar bij hogere bedragen dan 70/120 zou ik het wel even melden.
Zitat von vergeetachtige beer am März 29, 2025, 7:26 am UhrQuote from Filip5 on March 28, 2025, 9:26 pmVergelijk de prijs van een pilsje, een brood, een Big Mac bij McDo, ... met de prijs van 20 jaar geleden. Vergelijk je eigen salaris met 20 jaar geleden. Mag het dan niet dat de DVP’s een paar tientjes meer vragen? De logica zelf, hun onkosten stijgen elk jaar maar hun inkomen niet.
Wat boeit het jou? Jij komt nooit in deze club en bezigt je alleen met nieuwe accounts aanmaken en onzin verkondigen. Scheer je weg!
Quote from Filip5 on March 28, 2025, 9:26 pmVergelijk de prijs van een pilsje, een brood, een Big Mac bij McDo, ... met de prijs van 20 jaar geleden. Vergelijk je eigen salaris met 20 jaar geleden. Mag het dan niet dat de DVP’s een paar tientjes meer vragen? De logica zelf, hun onkosten stijgen elk jaar maar hun inkomen niet.
Wat boeit het jou? Jij komt nooit in deze club en bezigt je alleen met nieuwe accounts aanmaken en onzin verkondigen. Scheer je weg!
Zitat von Klaas am März 29, 2025, 8:49 pm UhrQuote from Tonio on March 27, 2025, 10:21 pmHet zou niet aan de klant horen te zijn om dat achteraf te moeten regelen. Nu is het te vaak of vooraf of op de kamer onderhandelen, dodelijk voor de sfeer, dus ook weggegooid geld, of achteraf te worden afgezet.
Dat is juist, bovendien is namen noemen en gaan klagen achteraf wat flauw. Regel het gewoon zelf!
Quote from Tonio on March 27, 2025, 10:21 pmHet zou niet aan de klant horen te zijn om dat achteraf te moeten regelen. Nu is het te vaak of vooraf of op de kamer onderhandelen, dodelijk voor de sfeer, dus ook weggegooid geld, of achteraf te worden afgezet.
Dat is juist, bovendien is namen noemen en gaan klagen achteraf wat flauw. Regel het gewoon zelf!
Zitat von Agronymus1 am März 30, 2025, 5:47 pm UhrWelkom Klaas op dit forum. Toch geen "collega" van Filip5 gelet op jouw aanmelddatum. Waarom is namen noemen flauw? Het gaat om elkaar te helpen als ijsberen en klanten van de dames.
Welkom Klaas op dit forum. Toch geen "collega" van Filip5 gelet op jouw aanmelddatum. Waarom is namen noemen flauw? Het gaat om elkaar te helpen als ijsberen en klanten van de dames.