Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Hallo Bachatero, in je lijstje staat Magda (pol) ik denk dat het Martha moet zijn, ik sprak met haa …In: Welke dames aanwezig
vor 18 Stunden
Zeggen dat je nog wat wil rondkijken en dat je nog geen beslissing hebt genomen en als je een " …In: Afwimpel tactiek ..........
vor 3 Tagen
Hallo iedereen, ik was gisteren, woensdag de 11e weer in de club en ik wil niet overdrijven maar het …In: Meeting Point
vor 3 Tagen
Het klopt wat W5 zegt, s'morgens zit ze bij de koffieautomaat en later wanneer deze plaatsen be …In: Pascale
vor 4 Tagen
I am present at wednesday 11 june , at 10.00. Ask on the girls, of the reception for the "Glori …In: Meeting Point
vor 6 Tagen
vor 1 Woche
Hallo allemaal, zoals ik gisteren al schreef, breng ik a.s zaterdag 7 juni weer een bezoek aan de cl …In: Meeting Point
vor 1 Woche
Om precies 10.00 uur mijn bolide geparkeerd voor de ingang, ik werd vriendelijk begroet door Emma en …In: Woensdag 4 juni
vor 2 Wochen
Natasha, Nancy en Kim zijn zeker aanwezig, ik zal het "controleren" woensdag, want ik ben …In: Meeting Point
vor 2 Wochen
Jasmin doet je de groeten terug "blueberry" ze hoopt je binnenkort weer te zien. Ze zegt d …In: Jasmin
vor 2 Wochen
Ik ben vandaag om ca 20.30 vertrokken en er waren zeker nog 40 dames aanwezig, dus zeker de moeite o …In: Nieuw en interesse gewekt door insta reel
vor 2 Wochen
vor 2 Wochen
"Maybe later" magische woorden en dan laten de dames je misschien een tijdje met "ru …In: Nieuw en interesse gewekt door insta reel
vor 2 Wochen
Nee dat denk ik niet, deze Patricia is pas sinds half 2024 aanwezig bij S6. Meestal komt zij samen m …In: Patricia
vor 2 Wochen
Wanneer je besluit om zaterdag te gaan (is wel een drukke dag, maar supergezellig) ben ik er ook en …In: Nieuw en interesse gewekt door insta reel
vor 2 Wochen
Ook voor mij, tot zaterdag, vandaag, woensdag, was het zeer rustig. Niet zo een goed weer niet zo ve …In: Meeting Point
vor 3 Wochen
Gloria is er sinds vandaag weer en ze is van plan 5 a 6 weken te blijven. Ter infoIn: Welke dames aanwezig
vor 3 Wochen
Afgelopen 2 weken is Jasmin niet in de club geweest, ik heb dat gisteren ook aan Melissa gevraagd, o …In: Jasmin
vor 3 Wochen
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 24e vanaf 10.00 uur weer aanwezig, mijn favoriete dame is wellisw …In: Meeting Point
vor 3 Wochen
Lijkt me leuk, nieuwe mensen ontmoeten en ervaringen uitwisselen. Ik ben vanaf 10.00 aanwezigIn: Meeting Point
vor 1 Monat
vor 1 Monat
vor 1 Monat
vor 1 Monat
Ik denk dat er een misverstand heeft plaatsgevonden Tropische_verrassing, Ik ben vandaag (zaterdag) …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Nee (of het plan moet zijn gewijzigd) 12 mei is ze er weer maar nu samen met Natasha, zoals ik al ee …In: Natascha/Nancy
vor 1 Monat
We moeten eens kennismaken Tropische_verrassing (wanneer U dat goed vind) ik ben al vanaf 10.00 uur …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Ik denk (En ik weet het wel zeker) dat Nancy zondag NIET aanwezig zal zijn, pas weer op de 12e, same …In: Natascha/Nancy
vor 1 Monat
Goedemorgen allemaal, dinsdag weer een bezoek gebracht bij mijn favoriete dame en nu verheug ik me a …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Ik ben er zaterdag ook weer, wie komt er nog meer? Niet zo goed weer als woensdag, maar het word zek …In: Meeting Point
vor 1 Monat
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Hallo Pavarotti1, Ruby, Ina en Elisa (met bril) weet ik zeker, Tiffany was er afgelopen zaterdag, h …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Dat lijkt me leuk, ik ben te herkennen als (bijna) kleinste man van S6. Ik ben er nagenoeg elke zate …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Hallo allemaal, gisteren was ik al in de club en het was er reuze gezellig, langzaam keren de dames …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
@balisto Kim is een Roemeense dame, met siliconen borsten en veel tatoeages en haar service (wat ik …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
@pavarotti1 Ruby en Ina heb ik gisteren (woensdag) gezien, dus zeer grote kans dat zij ook zaterdag …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
Nancy is terug vandaag, ZONDER Natasha, zij komt over 2 a 3 weken. Ook heb ik Roemeense Kim gezien, …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
Lucy zei zaterdag tegen mij dat ze aanstaande dinsdag voor 4 a 5 !!!!!! maanden naar huis gaat, dus …In: Live from Sixsens
vor 2 Monaten
Iejtentiejn ge was een van de winnaars van de tombola, wanneer ge dit nog niet gelezen had, morgen n …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Woensdag heb ik gesproken met een nieuwe mooie slanke Bulgaarse dame, het was haar 1e "werkdag …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Omdat ik meestal elke zaterdag aanwezig ben in mijn favoriete club schrijf ik niet altijd een versla …In: Zaterdag 12 april
vor 2 Monaten
Komt voor mekaar iejtentiejn, het word vandaag gegarandeerd een geweldige dag, daar ben ik 100% zeke …In: Meeting Point
vor 2 Monaten