Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
[spoiler title=""][/spoiler]Ik heb gisteren met Tamara gesproken, ik citeer "Wen ich …In: Live from Sixsens
vor 4 Tagen
Hallo Allemaal, ik ben zaterdag weer aanwezig, wie komt er nog meer? Ik heb Nachtbraker vorige week …In: Meeting Point
vor 6 Tagen
Hallo Billenlover, ik ben er op zaterdag en meestal op woensdag, vraag aan de receptie (zaterdag …In: Wo 23/7
vor 7 Tagen
vor 1 Woche
Nancy is er wel, zei ze gisteren tegen mij, zij blijft nog enkele weken. Natasha daartegen gaat dins …In: Natascha/Nancy
vor 2 Wochen
Hallo Nachtbraker, ik ben morgen al vanaf 10.00 aanwezig, echter ik heb nog een afspraak tot ca. 12. …In: Meeting Point
vor 2 Wochen
Ik ben morgen (zaterdag) weer aanwezig (zoals elke zaterdag eigenlijk) wie komt er nog meer?In: Meeting Point
vor 2 Wochen
Hallo Kunar, ik was gisteren vanaf 10.00 in 6S, tegen 15.00 waren er zeker 30 tot 35 dames aanwezig. …In: Live from Sixsens
vor 2 Wochen
vor 2 Wochen
Hallo heren, de "tweeling" is weer "compleet", voor de liefhebbers. Echter Natas …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Wochen
Hallo Warez, ik heb je gisteren niet meer gesproken na ons gesprek en de "rondleiding" in …In: Meeting Point
vor 2 Wochen
Ik tel er nu al zo een 30 - 35 Dario, waaronder enkele nieuwe dames. Gloria zei net tegen mij dat er …In: Live from Sixsens
vor 2 Wochen
Hallo warez, ik kom direct na mijn afspraak naar de varanda, tegenover de receptie (zoals ik al zei …In: Meeting Point
vor 2 Wochen
Hallo Warez, ik ben woensdag zeker aanwezig, alleen heb ik een afspraak tot 12.00 - 12.15, ik zal he …In: Meeting Point
vor 2 Wochen
Ik ben er zaterdag ook Assman, maar dat weet je denkelijk wel, ook woensdag ben ik aanwezig. Maar ee …In: Meeting Point
vor 3 Wochen
vor 3 Wochen
Cristina vroeg mij gisterenavond of ik haar nog wou masseren, want je "leermeester " is Gl …In: Heerlijk weekendje
vor 3 Wochen
Ik ben woensdag de 9e en woensdag de 16 aanwezig, altijd vanaf 10.00 uur, vraag gerust aan de recept …In: Meeting Point
vor 3 Wochen
Hallo heren (en dames) Collinda is vandaag jarig, vergeet niet haar te feliciteren 😀 😀 😀In: Verjaardag
vor 4 Wochen
vor 4 Wochen
[spoiler title=""][/spoiler][spoiler title=""][/spoiler]Hey Ozzy, ook ik was wo …In: Lekker warme woensdag
vor 4 Wochen
vor 4 Wochen
Hallo Allemaal, na woensdag komt zaterdag 😀 😀 wie komt er nog meer? Assman heeft besloten om dez …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Dit weekeinde, heeft ze gisteren tegen mij gezegd en Natasha a.s. dinsdag. Maar niet lang getreurd z …In: Natascha/Nancy
vor 1 Monat
Idem bij mij, maar bij mij is dat de zondag (enkel uitzondering daargelaten) Deze dag gezamelijk is …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Mijn excuses Tropische Verassing, ik wou hier grappig op reageren. Maar ik heb iets fout gedaan en i …In: Meeting Point
vor 1 Monat
vor 1 Monat
In mijn "agenda" staat ZATERDAG. Dat schreef ik dinsdag al 😀 😀 😀 Wie komt er nog meer …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Ik heb dinsdag met beide dames gesproken, over 1 week gaan ze weer naar huis voor een welverdiende v …In: Natascha/Nancy
vor 1 Monat
Morgen de 19e is in Duitsland feestdag (alle winkels en bedrijven zijn gesloten) " Frohe Leighn …In: Welke dames aanwezig
vor 1 Monat
Breanna (misschien schrijf ik het fout) met gedeeltelijk rose haar vanaf vrijdag aanwezig, ik heb ze …In: Welke dames aanwezig
vor 1 Monat
De maandag en de dinsdag zijn normaal de rustigste dagen bij Sixsence, wat minder dames (dit zijn vo …In: Dinsdag 17-06-2025 "Wegens Omstandigheden" ???
vor 1 Monat
Ik ben in de hemel, weinig gasten, redelijk dames aanwezig, iedereen aan het zwembad, zoals ik al ze …In: Meeting Point
vor 1 Monat
vor 1 Monat
vor 2 Monaten
Hallo Bachatero, in je lijstje staat Magda (pol) ik denk dat het Martha moet zijn, ik sprak met haa …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
Zeggen dat je nog wat wil rondkijken en dat je nog geen beslissing hebt genomen en als je een " …In: Afwimpel tactiek ..........
vor 2 Monaten
Hallo iedereen, ik was gisteren, woensdag de 11e weer in de club en ik wil niet overdrijven maar het …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Het klopt wat W5 zegt, s'morgens zit ze bij de koffieautomaat en later wanneer deze plaatsen be …In: Pascale
vor 2 Monaten
I am present at wednesday 11 june , at 10.00. Ask on the girls, of the reception for the "Glori …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Hallo allemaal, zoals ik gisteren al schreef, breng ik a.s zaterdag 7 juni weer een bezoek aan de cl …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Om precies 10.00 uur mijn bolide geparkeerd voor de ingang, ik werd vriendelijk begroet door Emma en …In: Woensdag 4 juni
vor 2 Monaten
Natasha, Nancy en Kim zijn zeker aanwezig, ik zal het "controleren" woensdag, want ik ben …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Jasmin doet je de groeten terug "blueberry" ze hoopt je binnenkort weer te zien. Ze zegt d …In: Jasmin
vor 2 Monaten
Ik ben vandaag om ca 20.30 vertrokken en er waren zeker nog 40 dames aanwezig, dus zeker de moeite o …In: Nieuw en interesse gewekt door insta reel
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten